/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
nrg-fil?
Fra : andreasf
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 22-09-03 23:23

Jeg har downloadet en fil i .nrg-format. Hvad er det for en fil, og hvordan kan jeg køre den?
mvh

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-03 23:31

Hej andreasf
Prøv med brænder programmet Nero.
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-03 23:41

NB: En god side til at finde ud af hvad det er for filer man har osv.
http://filext.com/helpme.php

NRG gav følgende 3 programmer (men se selv på siden) http://filext.com/detaillist.php?extdetail=NRG&Submit2=Go%21

1. IsoBuster Data Recovery Tool
2. Nero CD-Image File
3. Norton Registration Entries

Kommentar
Fra : joni321

Dato : 04-10-03 21:00

Nu ved jeg ikke hvorhenne du har downloadet filen, men det kunne være en hjemmeside der har opdøbt filerne til deres eget navn, dvs ik et registret fil format, så det er egentlig fx bare en .zip eller .mp3 der er blevet omdøbt. Derfor prøv evt. bare at omdøbe den

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-03 21:47

Det er en RAR fil, det er en rimelig brugt metode til at komprimere på, ligesom Zip
Du skal feks. have fat i Winrar, for at dekomprimere filen.
Winrar eller andre rarværktøjer, finder du med google.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 12:06

Spørgsmålet har stået længe, og du bedes lukke det, ved at give point til den der kom nærmest svaret, uanset om du mener at dit spørgsmål er besvaret.
Du giver point ved at trykke accepter som står til højre ud for kommentar.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : andreasf

Dato : 30-12-03 13:41

Tak for svaret CLAN.