/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
pris på helstegt pattegris
Fra : hosantoga
Vist : 4566 gange
100 point
Dato : 22-09-03 19:43

er der nogen der kender nogen der kommer ud og tilbereder helstegt pattegris i nordjylland og hvad det koster? Vi er omkring 80 mennesker

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 22-09-03 20:18

Hej hosantoga
1. Hvor i Nordjylland - de kører jo ikke 100 km. med mindre du er parat til at betale for kørsel også.
2. En pattegris er absolut ikke nok til 80 mennesker (beregn ca. 2 pattegrise, en er til ca. 30 mennesker).
3. Du vil nok få mest ud af at snakke med en af dine lokale slagtere, der er altid en af dem, som beskæftiger sig med at tage ud til fester. Han/ hun kan også bedre råde og vejlede dig.
4. Prisen ligger på 2.500,- se Den Grønne Slagter på http://www.de-groenne-slagtere.dk/bertelsen/grillparty.htm#Helstegt%20pattegris

Citat
Pattegris

til 30 - 35 personer

Vi leverer grisen og vores store grill -
og du sørger selv for at grille.
Vi har forstegt grisen.

I alt 2.500 kr.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-03 20:30
Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 09:52

>hosantoga

Har fogeden hentet din afbetalings Computer, har du brækket alle dine fingre, er der lukket for strømmen, eller er der andre årsager til at du uforskammet sætter andre brugere på arbejde for at hjælpe dig, uden så meget som at kommentere deres evt. svar gennem en måned.

Der er andre brugere, der på en pænere måde minder din slags om at få lukket de spørgsmål de stiller, eller i det mindste kommenterer de fremkomne svar, så man kan se at du stadig er i live, men jeg synes ikke din slags fortjener at blive tilskrevet på en pæn måde.

Skulle du være omkommet, er du selvfølgelig til dels undskyldt, men så kunne du denondelynemig sætte dine arvinger til at rydde op efter dig

SE SÅ AT FÅ LUKKET DIT SPØRGSMÅL - IDIOT

Med utvetydig uvenlig hilsen
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-03 08:26

hosantoga ved nok ikke hvordan man acceptere et svar på Kandu?dk... eller kommentere indløbne svar

Godkendelse af svar
Fra : hosantoga

Dato : 10-11-03 14:38

Tak for svaret CLAN. har lige læst den kommentar fra før og jo jeg ved godt hvordan man accepterer et svar. du kan takke stofa for at jeg ikke har gjort det før. mit internet har været ned i næsten 1½ måned. sorry men kunne ikke selv gøre noget ved det. tro mig har prøvet