/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbning af filer
Fra : moltov
Vist : 381 gange
140 point
Dato : 22-09-03 16:39

Hej Alle

Jeg har et meget stort spørgsmål. I Win3.11 kunne man via Winfile se, hvem der har åbnet et dokument,og derefter smide vedkommende af filen. Har man også et program til det i Win2000? ( Har NT4.0 server, og Win2000 Arbejdsstation)

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 140 point
Dato : 22-09-03 20:01
Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-09-03 08:43

Har nu prøvet programmet, men her kan man kun se hvilket program der er brugt til at åbne filen...Jeg skal kunne se hvilken BRUGER der har åbnet filen. Ikke program.

moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 10-10-03 11:48

Tak for svaret BertelBrander.
Nu vil jeg have lukket spørgsmålet...Fandt selv ud af svaret...

Men du får dine point alligevel...

Moltov