/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundefoder i onlinebutik
Fra : k.j.k
Vist : 1146 gange
50 point
Dato : 22-09-03 12:51

Ville du købe foder igennem onlinebutik, og betale op til 45 kr. ekstra i fragt. Det er nemlig det store problem ved salg af foder gennem internettet. Jeg lukker spørgsmålet om et par dage, og det må blive tilfældigt hvem der får point. Er det ok.

Accepteret svar
Fra : ruder4

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-03 13:52

Ja, det ville jeg, hvis priserne incl. leverering stadig kunne konkurrere med de steder hvor man selv henter det. Så ville det jo faktisk være nemmere at få det tilsendt.

Og hvem, der får pointene - ja, det er jo dig, der bestemmer det.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-09-03 13:56

apropos hundemad, hvordan kan jeg vide at "dyrlægens"hundefoder er bedre end "aldi's"?
jeg har set varedeklarationerne på mange hundefoder-produkter og hvis disse er enslydende hvorfor så betale 525 kr. for en sæk med 20 kg. når jeg i "brugsen" kan købe 4x5 kg for 132 kr. findes der foder der virkelig er bedre?
hvis der er et forrygende godt foder ville det ikke generer mig at købe det på nettet,
meeen, ved jeg hvad der i foderet og er det genmodifiseret sojaprodukt med "kunstig kødsmag" som sælges visse steder i USA?

Kommentar
Fra : UG

Dato : 22-09-03 15:05

Ja, hvis kvaliteten er i top, og hvis det ikke blev dyrere end det jeg bruger i dag. ( Royal Canon Energy til vore border collier og Mature til vore lidt ældre hunde ) Vi får minimum 10 % rabat hos vor nuværende leverandør.
Det skal være et foder, som tilgodeser de forskellige behov, som hundene har.
Hilsen
Ulla
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-09-03 15:21

Ja eller gør som jeg

tag en smut over grænsen

10kg Supergodt hundemad
kun 39.95 danske kroner

Mvh Brian

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-09-03 17:27

Det er mig ligegyldigt hvad foderet koster, bare hunden kan lide det.
Jeg har gennem 30 år haft 5 hunde, og da jeg fik min første hund, var der ikke noget der hed færdigfoder, altså blev der lavet mad til en ekstra person og hundene elskede det. Og jeg mindes ikke der var problemer med allergi, eksem o.s.v.
Hvis man stiller en skål med bøf,kartofler og sovs ved siden af færdigfoderet, hvad mon forsvinder først?
Nå- det var så min kæphest

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 22-09-03 17:48

Problemet med salg af et godt foder, Royal Canin eller Nutro, som ikke indeholder en masse vand, farvestoffer, sojaproteiner, konserveringsmidler og animalske biprodukter (som kan være tarme, næb, kløer osv) har man som forhandler ikke en særlig høj avance, så prisen (på grund af portoen) vil blive de f.eks. 45 kr. højere end i butikkerne.

Kommentar
Fra : lunadc

Dato : 22-09-03 18:09

Prøv Olivers petfood (www.olivers.dk) ingen porto Særdeles godt foder leveret til døren.
Det er ikke så dyrt som mange andre produkter.
Bodil

Godkendelse af svar
Fra : k.j.k

Dato : 22-09-03 22:22

Tak for svaret ruder4.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-09-03 18:32

Jeg bruger selv olivers petfood, og er rigtig godt tilfreds, både med indhold og resultat. Og VIGTIGT: min dyrlæge siger god for det! -Jeg synes ikke, at det er ligegyldigt, hvad min hund spiser. Især ikke, mens den vokser. Man giver vel heller ikke bevidstløst børn softice og pølser hver dag bare fordi de bedst kan lide det! Så er der i hvert fald en risiko for at få børn og hunde med mange skavanker når de bliver voksne.