/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Øm lysken
Fra : Sniper12
Vist : 875 gange
200 point
Dato : 22-09-03 10:46

Hvad kan man gøre for at en lysken (heler) hurtigere, den er meget øm efter fodbold kamp igår. har både hørt at den skal varmes og den skal køles men hvad virker bedst.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-03 11:18

Ja..*GG* hvis du har mød på at lægge noget is på Så er det nok det der virker bedst..ellers er det bedste at du bliver varm igen, altså træner lidt..bliv varm og stræk ud.
Mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-03 11:18

Der skulle selvfølelig stå MOD og ikke mød

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-09-03 11:08

>Mango jeg har fået at vide at man ikke må stræke den ud for så bliver det bare være, den skal bare have ro siger diverse (kloge) hovede jeg har snakket med.

Kommentar
Fra : subtile

Dato : 11-05-04 17:14

du skal bare have rykket dine visdomstænder ud så de ikke blokerer for dine meridianer til lysken..