/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto cd
Fra : bog
Vist : 402 gange
2 point
Dato : 21-09-03 22:20

Hvilket program kan lave en foto cd somn dem man får sammen med en film fremkaldese.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-03 22:25
Kommentar
Fra : bog

Dato : 22-09-03 14:29

Jeg har lige været inde og kigge på siden men kan ikke finde noget brubart.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 26-09-03 14:34

Easy Cd 5 kan lægge billeder ned sammen med lyd du kan hente en demo og prøve den

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 23-11-03 01:38

Det kan du i ethvert almindeligt brænderprogram f.eks. Easy cd og Nero

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 23-04-05 19:42

Du skal selv hvis du kan brænde dine foto først på en cd, helst fra det program du fik med dit kamera, så er du rimlig sikker på du er så tæt på det orginale, derfor gem et jopi af dine foto før du går til En Foto Forhandler.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 23-04-05 19:51

Du kan også kopi'er en cd med Nero du skal bare lige fortælle det er en foto cd du vil kopi'er, men hvis du køber dig en RW cd kan du jo prøve dig frem hvis du ikke kan 'læse' dig frem i mulighederne der er, Nero 5.5 og frem til 7 er til at få også på dansk, det er faktisk som og kopi fra en disk. V.h. Haeggelin