/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word 2000 : hvordan fjerner man doc
Fra : Surf
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 30-01-02 16:42

når jeg skal skrivet i word 2000 som jeg har installeret på win xp home og er færdig med at skrivet og gemmet det så stået der f.esk lars.doc jeg vil gerner ha at hver gang jeg gemmet et dokument at doc ikke visser sig igen kan man det

mvh surf

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-01-02 19:07

Hej igen
Hvad med også at gå ind i Mappeindstillinger - fanebladet Vis - ving af ved skjul filtypenavne.
hilsen
Catbody

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 19:11

Hej

åben en mappe, gå til menuen funktioner->mappeindstillinger->vis->og så kan du pille fluebenet ud af den hvor der står: skjul filtypenavne for kendte filtyper

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 19:12

sætte flueben i selvfølgelig

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 19:14

Ups catbody ---havde ikke set dit indlæg---undskyld !!

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-01-02 19:16

Hej Vestergade
serveren må være langsom, da du åbenbart ikke har kunnet læse mit svar der siger nøjagtigt det samme.
Catbody

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 19:46

catboy>> har du aldrig siddet i en situation, hvor du ikke lige har fået opdateret siden ??? Det var faktisk det der skete,--derfor: Ups---Netop--det samme!!!!

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 30-01-02 20:02

Vestergade>>hovsa, Ups igen - tak for reminderen.
MH
Catbody

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 23:42

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LmU58.8826$Eu2.950934@news010.worldonline.dk...
> når jeg skal skrivet i word 2000 som jeg har installeret på win xp home
> og er færdig med at skrivet og gemmet det så stået der f.esk lars.doc
> jeg vil gerner ha at hver gang jeg gemmet et dokument at doc ikke visser
> sig igen kan man det
>
> mvh surf
>
> --
Seriøst?? Vil du have at worddokumenter ikke længere skal have en
filendelse?
*.doc er lig med word/wordpad og en fil uden endelse tilhører ikke noget
program.
Så svaret er umiddelbart nej.

Kurt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 06:08

Hej surf,

> når jeg skal skrivet i word 2000 som jeg har installeret på win xp home
> og er færdig med at skrivet og gemmet det så stået der f.esk lars.doc
> jeg vil gerner ha at hver gang jeg gemmet et dokument at doc ikke visser
> sig igen kan man det

som Kurt skriver kan det ikke lade sig gøre hvis du mener det seriøst "at
doc ikke visser sig igen" men det kan skjules så der kun står lars.

Det bliver nu på Engelsk for jeg bor i Australien og så må du se om du kan
få en venlig sjæl til at fortælle dig hvad det hele betyder hvis du ikke
selv kan klare problemet.

Dobbelt klik My Computer
klik View
klik Folder Options
klik fane blad View
find og sæt tjek i "Hide file extensions for known file types"
klik OK
og du er i business det kommer dog til at gælde for alle file at du ikke kan
se deres extensions. Hvorfor vil du for resten ikke have at doc bliver vist?

Cheers Finn

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-01-02 09:09

jeg har fundet yd af det indet der kom nogen svar på det her spørgsmål jeg gjoret det andet som Catbody foltælte mig jeg vil bare ha det til ikke at vise sig

mvh surf

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 19:24

Det kan sagtens klares, men det er ikke et Word problem. I WIN98 starter man
Min Computer og fra Vis menuen vælger man Mappeindstillinger, som har tre
faner. Den ene har en del klikmuligheder, og bl. a. også "Vis ikke
filextensioner".

Jeg er ikke sikker på XP, men gætter dog på noget lignende. Ellers vent
lidt, så dukker der snart en op som ved hvordan.
--
mvh
pre

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:LmU58.8826$Eu2.950934@news010.worldonline.dk...
> når jeg skal skrivet i word 2000 som jeg har installeret på win xp home
> og er færdig med at skrivet og gemmet det så stået der f.esk lars.doc
> jeg vil gerner ha at hver gang jeg gemmet et dokument at doc ikke visser
> sig igen kan man det
>
> mvh surf
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-02 15:50

Hej Surf
hvis du har fundet svaret, så luk spørgsmålet.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-01-02 16:09

okay hermed lukke jeg for dette spørgsmål

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-01-02 19:31

Hej Surf
accepterer du svaret? Et eller andet skal du gøre for at lukke det.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 31-01-02 19:58

Til Catbody

hvis det du skrev i din kommentar var dit svar så hadet jeg accepterer dit svar men det var det nu ikke så derfor afviste jeg dit svar

MVH Surf

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 31-01-02 21:11

Til Surf
Normalt er det sådan, at hvis man afviser et muligt svar, er kommentarerne lavet om til svar, som man så kan acceptere et af eller selvfølgelig vælge ikke at acceptere noget, og lade spørgsmålet være åbent. Spørgsmålet kan kun lukkes ved accept af et eller andet.
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 15:41

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 22:19

Tak for svaret catbody.