/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv serien "Riget"
Fra : mizz86
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 21-09-03 19:36

Er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i Lars Von Triers serie "Riget" fra 1994?
Den kørte på DR1 i 1996.
Serien handler om et hospital hvor der er en lille pige der spøger. Der er også en læge der snakker svensk. Jeg ved ikke så meget om den da jeg kun har set de 2 første afsnit!
I slutningen af hvert afsnit siger Lars Von Trier bl.a "Tag det gode med det onde"
Håber nogle kan hjælpe mig!
Knuz Lena

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-09-03 20:01

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1059164954562914

Her er den på DVD....

God fornøjelse ....

Karina

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-09-03 20:13

Hej Lena

DU kan også købe den i brugsen / superbrugsen (Coop-forretninger). Jeg meldte mig ind i Brugsen af samme grund (gratis medlemsskab af brugsen), fordi den så kunne købes som medlemstilbud til 299 kroner (4-dobbelt DVD)

Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-09-03 21:12

Du kan i øvrigt også købe den i medlemsbutikken, Coop (hvorfra du også kan melde dig ind, hvis du ikke allerede har medlemskort til brugsen)

http://netbutikken.coop.dk/medlemsbutik/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=205&dept%5Fid=210&pf%5Fid=5210738

Mvh Erling