/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
(ISO)
Fra : BS
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 21-09-03 17:58

Hej med jer .........

Ja for hvis jeg ville hente en spil så står der spilnavn.iso ????? som man har zip eller rar ved jeg godt hvad det er men hvis med iso fil hvad skal jeg gøre med den og få den til at viker og hvorfor hedde den iso ???????

M.V.H Brian ................

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-09-03 18:23

Her er et link til file extensions: http://tecfa.unige.ch/guides/fileextensions.htm
Det beskrives her som CD-file... meeen - det er vist sådan lidt "fordækt" og fy fy over den extensions, jeg har set nogle gange på experten at "det spørger man ikke om" !!!
Jeg kan ikke hjælpe mere.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 21-09-03 18:28

hej bs.
du skal bruge et program der heder isobuster til at maunte en iso-fil med.

mvh Hardy

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-09-03 18:38

Her et link med lidt mere info, ved at tast ISO ind i søgefeltet :http://filext.com/

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-03 18:44
Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 21-09-03 19:10

En ISO fil er en slags digitalt billede af en hel cd, det kan enten mountes som hardy skriver, eller det kan brændes på en cd med Nero eller stort set hvilket som helst andet brænder program. Næsten alle brænder programmer kan lave ISO filer, men de hedder så bare noget andet til efternavn, i Nero hedder de .NRG og i andre programmer kan de måske hedde .BIN og der skal man så helst have en tilknyttet .CUE fil, men BIN filer kan dog godt brændes uden den.

Godkendelse af svar
Fra : BS

Dato : 21-09-03 19:36

Tak for svaret lillemig.