/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark X84
Fra : Smukke_Ole
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 21-09-03 15:46

Hej !

Jeg er kommet til at købe en Lexmark X84 multifunktionsapparat
I forbindelse med opsætningen kom jeg til at vælge et forkert sprog til apparatets display, jeg tror det er russisk.
Hvordan resetter man displayet på sådan et apparat ?
Jeg har mailet Lexmark uden at få svar
Jeg har prøvet at ringe til en forhandler, som ikke vidste noget

Jeg trænger virkelig til H J Æ L P

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 21-09-03 16:01

Hej Ole
Jeg tror bestemt du kan rette det.

Tryk på menu og tryk så på pil til højre eller venstre indtil sprog vises i displayet. tryk igen på pileknapperne til det sprog du vil have kommer frem. tryk derefter vælg (select)

Hilsen stormfeldt

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-09-03 16:05

->Stormfeldt

Desværre: er prøvet et utal gange, det er stadig "russisk"

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 21-09-03 16:09

Hej igen Ole

Hmmm.. det var da træls, medmindre man kender en Russer... Sorry

Har du prøvet at tage stikkene fra, bare et forslag fra en ukyndig *GG* det står der noget om i maualen, men det virker måske kun hvis man ikke fik noget frem på displayet første gang ?

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-09-03 16:36

-> Stormfeldt

Har jeg også prøvet. Manualen siger kun noget om første gang, man sætter strøm til

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-09-03 19:09

Hej Ole

Kan du ikke bare afinstallere apparatet
- og så installere det igen?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-09-03 19:17

-> Rellom

Det er ikke et spørgsmål om installation. Det er opsætning af apparatet selv til at vise eet eller andet sprog i sit display, helst dansk.
Det gar ingen som helst forbindelse med computeren, idet apparatet også kan operere unde computer

Smikke_Ole

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-03 19:53

Hejsa Smukke_Ole

Når man køber et lexmark produkt
så har man gratis hotline

Så imorgen mandag
ringer du dette nummer
Inkjetprintere* og All-in-One produkter
Hard- og software hotline: tlf. 38 48 72 46

Så vil du pr telefon blive guidet igennem
hvordan du gør.

det er meget smart

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 10:08

Hejsa Ole

Hvis du har fået løst dit proplem,vil du ikke være så venlig at lukke dit spørgsmål

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 10-10-03 10:40

-> Brian

Hvordan gør man det, når ingen af svarene har virket ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-10-03 10:45

Hejsa Ole

Har du prøvet at ringe til Lexmark?

Du lukker dit spørgsmål,ved at vælge den kommentar som har hjulpet dig mest
ovenover den kommentar til højre står der accepter som svar-der klikker du bare,så bliver dit spørgsmål lukket

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 30-01-04 16:20

Tak for svaret briani.