/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu jeg kan IKK :-))
Fra : briani
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 21-09-03 10:19

Kan du hjælpe mig med en eller flere af nedtående spørgsmål

Når politiet arresterer en stum, fortæller de så vedkommende, at han har ret til ikke at udtale sig?

Kan man sige om en fortravlet bedemand, at han er inde i en død periode?

Hvorfor skal man trykke på Start for at slukke for Windows?

Hvorfor hedder det månedsløn, når der kun er penge til 14 dage?

Hvorfor har en døgnbutik lås på dørene?

Hvordan kommer man af en non-stop flyrejse?

Hvordan kan man vide, om lyset i køleskabet slukker, når man lukker lågen?

Hvordan fejrer nudister fastelavn?

Hvis piger så godt ka' li' dyr, hvorfor ka' de så ikke li' gamle grise?

Hvis mænd kan få tilfredsstillet deres seksuelle behov ved at kigge i et pornoblad, hvorfor sender man så ikke kogebøger til u-landene?

Hvis kærlighed gør blind, hvorfor er frækt undertøj så så populært?

Er sterilitet arveligt?

Findes der et andet ord for synonym?

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så, hvad det skulle stilles til?

Må flugtvejene blokeres i et fængsel?

Mvh Brian

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 21-09-03 10:40

Den var s.. meget morsom.

Her er et par svar som du så kan fordelle efter eget humør:

ja - nej - måske - selvfølgelig kan man det - nej nu må du stoppe - ja og så skal der sukker på - med en sløjfe, eller alternativt med vinger - fordi det er søndag

Michael

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 21-09-03 10:42

1. Ja, det siger de til alle, det er en regel...
2.
3. Fordi det er MS - ingen logik...
4. Fordi det ver penge (almisser) for en mdr....
5.
6. Prøv med en faldskærm...
7.
8.
9. fordi de ikke er så nuttede...
10. En mand med et pornoblad, kan hjælpe sig selv med én hånd, det kan dem i u-landene ikke med en kogebog...
11.er skal også være en chance for dem der bare ikke oplever kærlighed
12.
13.
14Ved hjælp af solen...
15.Nej, det må de ikke... Men de må være låst...

Det var dem jeg kunne hjælpe dig med sådan lige....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 21-09-03 12:38

Jeg ved det ikke rigtigt, men det må vel også være oget i retning af:

Hvorfor krymper bomuldsmarker ikke i regnvejr ?

Hvad farve får en smølf i hovedet, når man kvæler den ?

Den der "sorte boks", som altid er intakt efter et flystyrt, hvorfor laver man ikke flyveren i same materiale ?

Kan man sige, at hvis en bog om fiasko sælger dårligt, så er det en succes ?

Hvor bliver det hvide af, når sneen smelter i foråret ?

Hvordan kommer ham, der kører sneploven, egentlig på arbejde ?

Hvordan smider man en affaldscontainer væk

og mange mange flere !!

Erling

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-09-03 20:50

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-09-03 10:00

Jeg tror sku mine spørgsmål er alt for svære

Den der fra Erling
"Hvordan kommer ham, der kører sneploven, egentlig på arbejde ?"
Kan jeg godt løse

Det er fordi han har sneploven med hjem hver dag (firmabil)

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-03 00:14

OK - det var en mulighed - men hvad så :

Hvis teflon sikrer, at ingenting hænger fast, hvordan får man så teflonet til at hænge fast på panden ?

Hvad sker der, hvis man bliver halvdød af skræk - 2 gange ?

Hvis majsolie kommer fra majs, hvor kommer babyolie så fra ?

Hvis man forsøger at bevise Murphy's lov, vil det så gå galt ?

Hvad sker der, hvis man kører med lysets hastighed - og tænder forlygterne ?

Hvis et døvstumt barn bander, vasker hans mor så hans hænder med sæbe ?

Min yndling blandt disse: HVORFOR ER DER KUN 1 MONOPOLTILSYN ???

Hvorfor desinficerer de egentlig sprøjten til en dødsdømt ?

Hvorfor bar kamikaze-piloter flyverhjelm ?

Burde krematorier give rabat til brandofre?

Når blinde mennesker bruger mørke solbriller, hvorfor bruger døve så ikke ørevarmere?

Hvordan finder man ud af, hvis et ord i ordbogen er stavet forkert?

Hvis gud kan ALT, kan han så lave en sten så stor, at han ikke kan løfte den?

Hvis man smelter tør-is, kan man så tage bad uden at blive våd?

Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?

Hvorfor er der redningsveste under flystolene, når det havde været bedre med faldskærme ?

Har du nogensinde forestillet dig en verden uden hypotetiske situationer?

Hvis man lider af kleptomani, bør man så tage noget?

Da man første gang opfandt uret, hvordan vidste man så, hvad det skulle stilles til?

Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt ?

Hvorfor skal man have en aftale for at besøge en synsk?

Hvorfor er din pegefinger præcis samme størrelse som dit næsebor?

Hvorfor findes der ikke kattemad der smager af mus?

Hvis en ko kunne grine, ville der så komme mælk ud af dens næse?

Er det rigtigt, at kanibaler ikke spiser klovne, fordi de smager sjovt?

Er sterilitet arveligt ?

Hvem er General Failure, og hvorfor læser han min harddisk?

Hvorfor er BH i ental og trusser i flertal ?

Skader det evigheden at slå tiden ihjel ?

Hvorfor bliver citronjuice lavet af kunstige smagsstoffer, mens opvaskemiddel laves med rigtige citroner ?

Hvis man ikke kan drikke og køre bil samtidig, hvorfor har værtshuse så parkeringspladser ?

Hvis man løber baglæns, vil man så tage på i vægt ?

Er der et andet ord for synonym ?

Hvad tæller får, når de skal sove?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 24-09-03 00:16

Undskyld - skulle jo egentligt blot besvare dine genialiterer

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 28-09-03 12:48

og dog..... stødte lige på:

Er de skizofrene flere end vi tror?

Hvis politiet anholder en stum mand, og de ligger ham i håndjern. Kan han da sagsøge dem for at hindre ham i at udtale sig?

Hvis det er nul grader udenfor i dag og det bliver dobbelt så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så ?

Hvorfor danser balletdansere på tæerne ? Ville det ikke være nemmere at ansætte nogle højere dansere ?

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 28-09-03 15:40

Hejsa Erling

Nu fik jeg godt nok ikke svar på mine spørgsmål

Men du få mine point
fordi du gav mig flere at tænke over

Held og lykke med lodtrækningen
Og med mine point til dig,ja så fik du lige 100 chancer mere

Mvh og en forsat god Søndag
Brian