/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigt tag over hovedet i Miami?
Fra : dux_delux
Vist : 269 gange
50 point
Dato : 21-09-03 01:02

Hej med Jer!!

Så skal jeg afsted till Miami Beach og undrer om der er nogen som har tips om billige hostels eller motels/hotels i området. Min käreste ska kitesurfe, så det ville jo väre perfekt på selveste Miami Beach.

Om der er noget som har gode tips & idéer til hvad man skal se og ikke må misse når man er i Miami, så ville jeg blive super glad!

Ha det herligt!

// Dux

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-03 06:21

Du kan prøve her: www.daysinnmiamibeach.info/

Det er ikke super luxus, men priserne er rimelige.

Hvis du har tid, lyst og lejlighed, så lej en bil, og kør en tur til Key West. Kig også en tur i Everglades (sumpene).
Hvis du er til rumfart, må du ikke gå glip af NASA i Cape Canevaral (Kennedy space center) Det tager dog en 3-4 timer at kører derop, det er gratis at komme ind, men det koster lidt hvis du vil rundt på området (med bus).
Du er nok nødt til at leje en bil, medens du er derovre, da det ellers er svært at komme rundt. Det er tit at du kan leje en bil i forbindelse med køb af flybillet, til en særlig lav pris. Jeg har lejet en bil til USD 40,00 + forsikring i 10 dage, i forbindelse med flybillet.
Håber at du kan bruge dette til noget

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:11

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : dux_delux

Dato : 27-07-04 09:57

Tak for svaret viskinge. (Glemte at lukke svaret..sorry)

Da jeg var i Miami boede jeg blandt andet på et kanon billigt & hyggeligt hostel på Espanola Way, hyggelig restaurant gade midt i Miami South Beach.

Hostel/hotellet hedder Clay Hotel.
http://www.clayhotel.com/

Economi rooms for 2 pers fra $ 43
Hostel rooms fra $ 15 per pers (bunk beds)

Jeg boede i et economi room på hjörnet af huset med egen balkong & udsigt til restaurantgaden.

Det tar bare 5 min at gå til stranden & Ocean Drive
kort over beliggenhed:
http://www.clayhotel.com/img/mapclaybig.gif

Nice!

Enjoy!

/Dux