/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Geografi. ????
Fra : ibasa
Vist : 706 gange
2 point
Dato : 20-09-03 23:14

Hvad siger I til at kravet til "brugernavn" var behætet med en geografisk angivelse ?

Eksempel:
Søren Roskilde
Skingur, Ålborg
Briani, Løgstør
Als, Korsør
Karlsmart, Købemhavn
Smartkarl, København NV
Pillerik, Torup Djursland O:S:V

Alle eksempler er opdigtet og fri fantasi.
Enhver lighed med virkeligheden er et tilfælde.

Det kunne da være sjovt at se hvem der boede hvor . Eller hva´ ?

Hvad siger I til det forslag/ den idé ?

Sren Rskilde

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 12 point
Dato : 20-09-03 23:28

> ibasa

Har faktisk stillet et lignende spgsm. før og det kom der meget sjove oplysninger ud af.

http://www.kandu.dk/dk/spg/14449

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-09-03 23:47

Hej bantam !
det er squ rigtigt !
Det havde jeg allerede glemt igen

Men det skulle figurer i rubrukken FRA: ibasa / roskilde
Det kan da godt være at ideen er

Selv om KANDU beder om det er det op til den enkelte bruger om hun/han vil bruge det.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-09-03 23:48

Jeg siger nej, Søren.
For jeg kan ikke se, at det kan bruges til noget.
Fx er de jyder, jeg kender, hverken stærkere
eller sejere end andre mennesker.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-09-03 23:50

Okay, hvis det er frivilligt, så for min skyld ingen alarm.
Folk må da gerne vide, at jeg bor i Albertslund.
Men hvad det skal bruges til, kan jeg stadig ikke se.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-09-03 23:57

Rellom !
Du har fuldstændigt ret i det ikke kan bruges til noget som helst. Det kunne bare være sjovt at se den kommentar jeg sendte til et spørgsmål eller modtog om noget jeg havde spurgt om kom fra sønderjylland eller her fra Roskilde. Ok, måske en fis i en hornlygte.

Sren fra Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-09-03 00:08

Søren, hvis du har det sådan, at du gerne vil vide, hvor folk bor,
så er det da rimeligt nok, at du fremsætter forslaget.

Mig er det bare lige meget.

Men geografi har heller aldrig været min stærke side.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-09-03 00:21

Rellom din lille

Jeg lader lige tråden stå åben til opsamling af andre indlægger. Fjedrerne i min madras skriger på en belastning. Kunne godt tænke mig at opfylde deres ønsker.(Sådan er det at være et godt menneske)

God nat til alle på og udenfor tråden. Vi ses/tales ved/tastes ved i morgen søndag

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 21-09-03 19:09

Hej Bantam & Rellom

I har fuldstændig ret i at der IKKE er nogen som helst interesse for forslaget så det lukker og slukker nu.

Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 21-09-03 19:20

Tak for svaret bantam. Det her ryger direkte ud i glemslens uendelige mørke. Lad nu være med at snolde alle "mine " point op på tant og fjas, spiritus og letlevende, gavmilde damer

Sren i Rskilde