/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Har jeg ret eller ikke ret?
Fra : bantam
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 20-09-03 17:11

Lige engang til for prins knud som man siger

Nu er de point ikke noget jeg er gået så meget op i for med de få jeg tjener har jeg aldrig set det sandsynligt at jeg kunne vinde, men efter de sidste dages disk. vil jeg gerne have lidt hjælp.

Hvis jeg f.eks ser under chancer for at vinde står der at jeg har 107 chancer, mens nr 1 har 6802

Det er klart at vedk. med de flere chancer har større mulighed, men er det ikke ligesom i lotto at selv dem med små chancer KAN være heldig

Har jeg ret eller ikke ret.??

mvh
Bantam

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 110 point
Dato : 20-09-03 17:13

du har ret

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-09-03 17:14

Du har ret!!!
mvh.
swarn

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 20-09-03 17:16

Det skulle gerne være sådan, at du har ret...

Kommentar
Fra : foxtrot

Dato : 20-09-03 17:34

nemlig,,,så dan er det..

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-09-03 18:00

godt spørgsmål

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-09-03 18:35

orj.... jeg har 164 chancer
men hver, og en er en chance....så jo...du har da så meget ret

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 20-09-03 19:04

Hej Bantam
Du har sikkert ret, men hvad er forskellen på at stille "dumme spørgsmål" kontra "dumme svar"

Jeg tænker på den røvfuld du gav mig for min "uvidenhed"
http://www.kandu.dk/dk/spg/22693

Hilsen Blyb

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 30-09-03 16:51

Der kan nok ikke " koges mere suppe" på dette, så jeg lukker og slukker, og så må vi jo se hvad der sker

mvh
Bantam