/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 5510
Fra : jamera
Vist : 483 gange
50 point
Dato : 20-09-03 15:11

Jeg har problemer emd at overføre musik til min 5510, jeg bruger WinXP - kan det være en årsag?

WinXp finder selv Nokia 5510 som et flybart medie og der kan åbned et vindue hvor man kan trække filer over i, men telefonen siger at der ikke er nogen musikfiler. Den medfølgende software kan ikke finde nokia'en.

Jan, Århus

Iøvrigt købt på tilbud i Fona til 199,- !! med TDC-abb.

Kommentar
Fra : 120566

Dato : 22-09-03 20:15

Du kan ikke kopiere musik over på en 5510 via filhåndteringen i XP -
det vil sige det kan du godt, men filerne skal konverteres til et andet format for at
telefonen kan afspille dem, og det sker ikke via filhåndteringen.
Det sker når du benytter den medfølgende PC suite, spørgsmålet er så bare om den
udgave du har kan virke på XP. Prøv at downloade en ny udgave fra Nokia´s hjemmeside :
www.nokia.com/phones/5510

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 24-09-03 15:27

Jeg har prøvet at downloade den nyeste...........ver. 2.1, men det virker stadig ikke.........den kan ikke finde Nokia'en.

Kommentar
Fra : storgaard_1986

Dato : 23-10-03 22:15

Hej Jan.

Jeg kunne heller ikke bruge XP, så blev nødt til at benytte Windows ME.

Min 5510 er desværre gået i stykker, så jeg tænkte på, om du kunne give mig e-mailadressen til den forretning du har købt den i.

Med venlig hilsen
Thomas Storgaard

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 24-10-03 08:06

Hej Thomas.....

Vil du så sælge det medfølgende "headsæt" tl mig billigt? jamera@ofir.dk

Jeg har for nylig købt Nokiaen hos Fona på et udsalgstilbud.....jeg tvivler på om de har flere, men hvis man ikke spørger, så........

Kommentar
Fra : storgaard_1986

Dato : 24-10-03 14:35

Mit "headsæt" glemte jeg, da jeg var på lejrskole på Bornholm for 2 år siden, så desværre.

Fik du ikke noget "headsæt" med? Desuden så får man også sådan en lille dims med, så man kan sætte almindelige »billige« "headsæt" til.

Efter jeg mistede mit "headsæt", brugte jeg blot et billigt, men godt headsæt til 30 kr.

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 24-10-03 14:44

Thomas Thomas...........

Jo, der følger headsæt med til alle nye telefoner........

Jeg vil gerne købe et mere, da jeg vil skille det af og lave det sådan at man kan sætte højttalere og mikrofon til.............så kan man snakke/lytte uden at løfte en finger når tlf ligger hjemme på skrivebordet
- både radio, mp3 og tlf.-