/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
aluliste i metermål
Fra : estherkristian
Vist : 2155 gange
20 point
Dato : 19-09-03 19:40

Jeg har lavet en skænk med en bordplade af mdf, der er belagt med 5x5cm kakler. Jeg vil godt have en aluliste til at danne "rammen" om et herligt stykke gør-det-selv ;) Da der dels er retvinklede hjørner samt et stykke med en runding, hvor man kan sidde med en computer, skal denne aluliste være noget fleksibel. Jeg skal bruge ca. 5 meter til projektet og listen skal være ca. 2,5 cm høj. Jeg syntes jo det ville være flottest uden nogen former for samlinger. Kan det lade sig gøre, og hvor finder man en sådanne liste im metermål?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-09-03 20:38

Nu er alu-lister mange ting. Skal den være behandlet?
Silvan & Bauhouse har alu-lister (elukseret) i 1 & 2 meters længder. Der er mange forskellige
former, men mon ikke der skulle være noget du kan bruge?

MVH

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 20-09-03 00:50

Metalcentret på Ejby Industrivej 100 i Glostrup har alle slags profiler i alu

Jes

Kommentar
Fra : estherkristian

Dato : 20-09-03 09:26

tusinde tak

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:10

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH