/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
klassifikationsfilter
Fra : boye
Vist : 729 gange
200 point
Dato : 19-09-03 17:46

har været inde at rode hvor jeg ikke skulle ,der dukker nu et klassifikationsfilter frem ved hver ny side,møg irriterende,
hvordan får jeg fjernet /deaktiveret det.Kører XP pro.
Boye

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 19-09-03 17:57

Hejsa boye

Vælg fanen funktioner
Vælg internetindstillinger
Vælg fanen indhold
Se der hvor der står klassifikationsfilter
Klikker du på aktiver
Her skal du med musen flytte skyderen
Helt til venstre-så der står-niveu o ingen
Klik på andvend og ok
Så tror jeg den er hjemme
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 19-09-03 18:04

det lyder som om at du har aktiveret dit klassifikationsfilter.
Funktioner - internetindstillinger - fanen "indhold". Klik på deaktiver, du bliver bedt om adgangskode, indtast den - klik på anvend og OK. Så skulle der være adgang til alle sider.
mvh Heidi

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 19-09-03 18:04

det lyder som om at du har aktiveret dit klassifikationsfilter.
Funktioner - internetindstillinger - fanen "indhold". Klik på deaktiver, du bliver bedt om adgangskode, indtast den - klik på anvend og OK. Så skulle der være adgang til alle sider.
mvh Heidi

Godkendelse af svar
Fra : boye

Dato : 19-09-03 18:54

Tak for svaret briani.