/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Returpoint til summer
Fra : vestergade
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 29-01-02 14:14

Ang. spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/2284

Det synes jeg da

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-02 14:56

Til Rikke
Kan kun give dig ret i det du skriver
var selv inde med et formodet svar på spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/2284
den blev afvist da summer selv fandt et svar på det han spurgte om (det er helt fair)
men hvordan man så kan give sine point videre til en kommentar som giver summer ret i det svar som han selv fandt
det forstår jeg ikke
men mon ikke Summer kommer med en kommentar enten her eller på den omtalte side
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-02 15:10

Tillæg
Summer får sine 100 ledige point ombyttet til 100 superpoint
Vestergade får sine 100 ledige point ombyttet til superpoint
SMART men ikke fair
Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 29-01-02 19:33

Til Rikke og Briani

I må undskylde,-det var en hjælp til summer for at få lukket sit Spørgsmål. Han kan jo ikke selv afslutte afslutte sit spørgsmål med et svar. Hvis i ellers har lagt mærke til det, så har den metode altså været anvendt før.
Jeg tænkte ikke på at at snyde ,-kun på at hjælpe summer.
Jeg vil kontakte "kandu" og høre om de kan rette op på dette "Problem". Så summers accepterede svar til mig bliver ændret,-samt mit Spørgsmål bliver fjernet.
På den måde håber jeg at I forstår der er tale om en misforståelse og at i kan få fred i jeres sind.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 29-01-02 23:45

Bare rolig.
Jeg er fyldt med fred, men ønsker den ikke forstyrret
Jeg har ikke stødt på problemet før og reagerer negativt, da det jo nemt kan gå hen og blive en let måde af score point.
Fint at tage kontakt til Kandu

Rikke

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-01-02 01:08

briani, jeg synes ikke det er fair af dig. Jeg har jo fulgt dig temmelig længe. Hvis jeg siger hurtig på aftrækkeren til at lægge et svar øjeblikkelig der kommer et spm., så ved du vist hvad jeg mener. Hvis der skulle være fairness, tror jeg nok din pointhøst skulle reduceres lidt. Dit formodede svar du knalder ud med i http://www.kandu.dk/dk/spg/2284 hvad svar er der i det. Jeg spurgte om hjælp til et problem med IE 6.0. Hvad svarede du *fjern det* - er det svar? Men bare rolig, jeg deltager ikke her på kandu.dk for pointenes skyld, men fordi jeg kan li' at hjælpe andre. Jeg er da ligeglad med de 100 point, jeg har i forvejen rigeligt.
*Dårlig smag i munden* ikke her. Gør med pointene hvad i vil. - vestergade har ærlig fortjent at beholde hans.
mvh
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-01-02 01:40

Til Summer
Det kan godt være jeg er hurtig på aftrækkeren,hvad galt er der i det?
Vedr:mine point kan jeg da kun sige at dem er jeg kommet ærlig til
Hvorfor skulle den reduceres?
Kan folk ikke bruge mit svar så kan de jo bare afvise den-ligesom du gjorde ved dit spørgsmål 2284
Jeg kom med det svar fordi jeg selv som jeg skrev have version 6.0 inde-men fandt ret hurtig ud af at der er,ikke kun den fejl du have,men en masse andre fejl i versionen-men det vil du nok give mig ret i når du har kørt med den en stykke tid-derfor var mit råd til dig at få den afinstaleret igen-så du kunne kører med en proplemfri explorer-så det var som kun en hjælp til dig og ikke andet,end det der lå i mit formodet svar.
Og lad mig sige til dig jeg er ligeglad med point jeg er her kun fordi jeg ser en glæde ved at hjælpe andre herinde med deres proplemer.
Hvis du bliver sur over det som Rikke og jeg skriver i vores kommentar ovenfor- ja det er jo op til dig selv-jeg kan jo også se at vestergade udtaler det er en misforståelse.
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 02:41

Briani>> Det er en misforståelse når Du og Rikke kommer til den konklution, at summer og jeg er ude på at snyde os til Superpoint. Du ved da også selv, at der tidligere er blevet bedt om at afslutte et spørgsmål,---og det er så blevet afsluttet ganske fredeligt --indtil nu ---på den "åbenbart famøse" måde jeg foreslog summer. Helt seriøst tænkte jeg ikke på at få tilskrevet 100 Superpoint,-men som tidligere skrevet,-for at få et spørgsmål afsluttet. Jeg synes dette ligner en storm i et glas vand,-!!!
Som jeg skrev tidligere i denne tred,--så har jeg afsendt en E-mail til "kandu" håber på et svar senere idag. Ved ikke om de kan gå ind og korrigere i point-uddelingen,--men håber det virkelig. Jeg vil ikke hænges ud på det her spørgsmål,---jeg synes også det er ganske forkert at i tiltænker summer for Pointsnyd,--han er da nok en af de mest reelle brugere her på "kandu"
Håber sørme der kommer en løsning fra "kandu" idag.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 30-01-02 09:51

Kære allesammen.

Lad nu lige det før omtalte fred brede sig. Det var ikke meningen, at det her skulle udvikle sig et skænderi, som ingen på nogen måde kan ha' glæde af.
Jeg tror, budskabet fra alles side er kommet ud, så hvad med at stikke piben ind, inden det her bliver regulær mudderkastning?
Jeg nyder som regel at være med på Kandu.dk men udviklingen af denne diskussion gør mig ked. Særligt fordi jeg selv startede den.

Mange hilsner

Rikke

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-01-02 10:25

Til Vestergade
Jeg har ikke beskyldt nogen for snyd-bare sagt det ikke er en fair måde at opnå superpoint på.
det er faktisk mig der fra Summers side bliver beskyldt for at snyde-i den overnævnte kommentar til mig-som jeg helt klart blev nød til at svare på-da jeg aldrig har snydt herinde på Kandu.
MVH Brian

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-02 12:40

Jeg ved ikke om der er nogen der har en løsning på hvordan man lukker et spm., man ikke har fået et acceptabelt svar på. Kandu har åbenbart ikke løsningen. Jeg har stadig et åbent spm. fra 30-07-01 http://www.kandu.dk/dk/spg/789, som jeg har skrevet til Kandu to gange for at få lukket - uden resultat så det er ikke så enkelt briani (29-01-02 14:56)
Tillæg
>Summer får sine 100 ledige point ombyttet til 100 superpoint
Vestergade får sine 100 ledige point ombyttet til superpoint
SMART men ikke fair
Brian<
Synes du ikke selv der ligger ikke så lidt af en antydning af, at det var et forsøg på snyd.
Med hesyn tíl min kommentar om at du er "knaldhamrende" hurtig til at lægge et formodet svar istedet for en kommentar, så er det en kendsgerning du ikke kan komme uden om. Når så en forholdsvis ny Kandu-bruger, skal til at vurdere svar/kommentarer, så kunne jeg finde mange eks. på, at en ny bruger ikke tror man kan acc. en kommentar som svar og at du dermed har fået point for et halvdårligt svar, fordi du er først på banen med et formodet svar.
Dette har vi haft oppe at vende, især fra PARKENNS. Hvorfor tror du iøvrigt ikke hun er her mere?
Din fremgangsmåde, synes jeg ikke er fair, men sådan er der jo så meget. Jeg gider ikke bruge mere tid på alt dette ævl. Jeg kan sagtens finde andre steder, at hjælpe folk, end her, hvis der skal være så meget storm over så lidt.
Venlig hilsen og "olie på de oprørte vande"
summer

Godkendelse af svar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 17:47

Hermed er dette spørgsmål lukket. Hører jeg fra "kandu" ,-giver jeg besked.

"Bekæmp med al din kløgt og flid den tåge tåber spreder, thi visseligen:
ting ta'r tid, men ævl ta'r evigheder."

Piet Hein.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-01-02 18:05

Han havde nogle gode citater den Piet Hein
jeg gider heller ikke bruge mere unødvendig tid på dette.
mvh
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-01-02 18:26

Til Summer
Hvis jeg mener jeg har et svar på diverse spørgsmål-så skriver jeg dem som svar-hvorfor så skrive dem som en kommentar,det er jeg jo ikke den eneste der gør herinde
VEDR:point fra en ny bruger,kan jeg da oplyse at jeg for længe siden sendte en email om dette til Kandu-hvor jeg spurgte dem om-er det ikke muglig at få en fane ind der hedder sådan udeler man og afviser point på sit stillede spørgsmål-ligeledes spurgte jeg dem om,at i mange spørgsmål der bliver stillet-kan der godt være flere kommentarer man kunne bruge-om det så ikke kunne laves sådan at man kunne dele sine point-foreksempel har man i sit spørgsmål sat et svar som 100 point-og er der to kommentarer der kunne bruges-så kunne man give 50point til hver-dette syntes Kandu var en meget god ide og ville tage det med på deres næste møde
men jeg har ikke hørt noget derfra siden.
Du spørger hvor Parkenss er-til det kan jeg kun svare-hun er her stadig-men bare under en anden profil som jeg desværre ikke vil nævne her-det er nemlig sådan at herinde på Kandu er det fuldt lovlig at oprette så mange profiler man vil fra samme computer(fair ja bedøm selv)
Ligeledes kan jeg oplyse at jeg stærk overvejer at slutte herinde på Kandu-da der åbenbart er en del der er misundlige på at man ligger som en af de øverste på listen
Jeg bruger en masse tid på at hjælpe andre både herinde og også når jeg tager rundt i Esbjerg og hjælper en masse forskellige mennesker med deres proplemer-da jeg altid har set en glæde ved at hjælpe andre.
MVH og en rigtig god aften Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 02-02-02 22:00

Til briani og Rikke

Har fået svar på min omtalte E-mail til "kandu". De vil "spole" tilbage og fjerne summers og min "Point-udveksling".
Det vil blive ordnet indenfor de næste 2 Dage.

Håber dermed ,---at fremtidige uoverensstemmelser kører gennem "Kandu" så andre brugere ikke skal spilde deres tid på bla. ovenstående "Pjat".

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : summer

Dato : 03-02-02 10:13

Det var flot vestergade. Lad os så ligge det bag os, og bruge tiden på noget mere fornuftigt.
Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 17-02-02 23:33

Forstår ikke hvorfor dette ikke er blevet rettet endnu !!!