/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning (sidste del)
Fra : briani
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 19-09-03 11:03

Jamen så fik jeg ret
Lodtrækningen er blevet lavet om
For et år siden
Hvorfor kunne kandu ikke bare have skrevet det i den første e-mail jeg fik fra dem af.

Se her

Citat
http://www.kandu.dk/dk/tip/5186

Jeg har været inde og snakke med matematikgeniet som står bag
lodtrækningsagenten, og fik en hel smøre om sandsynlighedsberegninger,
som jeg ikke forstår mig på.

Nå, men for at gøre en lang historie kort, er det sådan at der for ca et
år siden blev lavet om på lodtrækningen fordi at der var mange klager
over, at der var brugere som vandt måndedens præmie som ikke havde
optjent særlig mange point. Derved blev brugernes optjente point ganget
med et tal, så det gav bruger som havde optjent mange point en større
chance for at blive udtrukket.

Lodtrækningsagenten er hermed lagt tilbage til den gamle version, så må
vi jo se hvordan brugerne tager det.

Håber dette hjalp lidt på hurmøret, nu har i fået det som i ønskede og
så må vi jo tage de slag dette giver, det er nemlig svært at gøre alle
tilfredse.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

1000 tak til nicolehh

Rart at se du kunne få et svar fra kandu af
Når de ikke ville indrømme det over for mig.

Jeg vil derfor i løbet af dagen lukke alle mine spørgsmål (lodtrækning)

Og samtidigt GLEMME alt om,den der med selv at finde en vinder i næste månede

Mvh
Og en rigtig god weekend til alle
Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 11:06

Ja, det bliver spændende om vi nu kan holde fred herinde, når det er blevet ændret!
Min teori er, at der ikke er grund til at snyde med point, når det er tilfældigt, hvem der vinder. Det bliver interessant at se om dét holder stik.
Mvh Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 11:11

>skingur.

Det kan da ikke passe - der må da være en anden mulighed for at snyde - hvad skal vi ellers lave og brokke os over?

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 11:14

Vi finder såmænd nok på noget... der plejer gerne at være en enkelt eller to der har noget at indvende mod dit blomstrende sprog

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-03 11:19

Som jeg har skrevet til Kandu:

Citat
Tror på at et uddybende svar på dette lodtrækningsspørgsmål, vil sætte
en dæmper på mange ting herinde!!

Og jeg håber virkelig, at det bliver sådan nu!!!
Det skulle gerne være et forum til at få hjælp til spørgsmål man har svær ved selv at få løst, og ikke et sted til at få læsset lort i hovedet på hinanden...
Det er der så mange andre steder på nettet, man kan gå hen for at gøre!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 11:22

Jeg er enig, Nicolehh... og til de "Interne Affærer" har vi smalltalk!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-03 11:31

Tag det nu helt roligt Ram, jeg er overbevist om at du nok skal finde et eller andet at tænde af over. Det kunne jo være at zonker fandt et nyt hul. Antagelig kommer Summer også ind og roder lidt, ligesom at Rudolf beærer os med et besøg i ny og næ. Ellers må du jo nøjes med at "overfalde" os andre, ikk'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-03 11:32

Tag det nu helt roligt Ram, jeg er overbevist om at du nok skal finde et eller andet at tænde af over. Det kunne jo være at zonker fandt et nyt hul. Antagelig kommer Summer også ind og roder lidt, ligesom at Rudolf beærer os med et besøg i ny og næ. Ellers må du jo nøjes med at "overfalde" os andre, ikk'?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-09-03 11:48

>3773

Muligt, men udvælgelsen bliver meget sværere. De 3 du lige nævnte er eklatante emner, der simpelthen stod og skreg efter at få et fuldstændig retfærdigt gok i nøden.

Men skulle jeg ikke kunne undvære dem, kan jeg jo digte et nick - lave en ny mailadr. og så gå på Findennar - der opererer rfou og zonker jo egenrådigt (der er stort set ikke andre) og lille summermand kan man få fat i på DK.News, hvor han og dk93 uselvisk redder fortabte sjæle fra Kandu's djævelske udskejelser i gruppen "Livssyn - Kristendom.

Men ærlig talt, jeg er fyldt lidt op lige nu, så jeg venter.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-03 11:55

Hmmmm. Hvad med at gi' 500 til den der kan finde det fedeste nick til dig?

"Denblide" duer nok ikke.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-09-03 12:16

3773 Naajj det gør det nok ikke

"Rebellen" ville nok være mere passende!!!

Sus

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 19-09-03 12:17

Jeg syntes det er helt fint at nicolehh har fået svar på sin mail, og at hun vil dele den med os andre, ellers havde vi jo stadig intet vidst!!

Det beviser igen at kandu er tavse som graven over for flertallet.

HVORFOR melder de da ikke klart ud med et indlæg så alle får beskeden, istedet for en ihærdig brevskriver.

Jeg håber meget de efter al denne diskution der har været vil tænke lidt mere over det og blive mere "åbne"

Samtig glæder det mig at lodtrækningen nu er ens for alle, og ikke kun nørderne og dem som får hurtige point ved summershows og lign.

mvh
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 13:27

Tak for svaret nicolehh.

Det var dejlig at du kunne finde afslutningen på min roman

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 13:39

Og så nåede jeg sq også hele 1000 superpoint i alt, det troede jeg aldrig jeg skulle opleve...
Føler mig helt som en vinder...

Nej, pjat til side....
Det var ikke på tide der kom en ende på det her, og nogen skulle jo gøre noget!!!
Så blev det bare mig de svarede, og det var jo bare mit held!!
TAK!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 13:42

ØHHH!!!

du må sq selv vælge hvad der skulle stå der:

1. ... det var ikke FOR TIDLIGT....
2. ... det var PÅ TIDE...

Tror jeg har skrevet for meget i dag, og er lidt for forvirrret, sidder og skriver mail samtidig med det her...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 13:50

Ja og som alle gode romaner
ender denne også godt

Hvis kandu da ellers holder det de skriver

Men er da glad for at jeg fik ret tilsidst.

Nu vil min hund
have mig med ud på en dejlig lang solskinstur
så det gør vi så

Mvh vov vov og mig
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 14:03

go´tur...