/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 6.0 vil sende fejlmeldinger til micro~
Fra : summer
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 29-01-02 10:59

Efter at have installeret IE og OE 6.0 (dansk ver.) på mit win98se system, har jeg gentagne gange medens jeg surfer på nettet fået denne boks frem med en meddelelse som skriver, at der er opstået en fejl i explorer, og om jeg vil sende en fejl meddelse til microsoft....det har jeg tastet ja til og får bagefter min startside frem. De mange afsendte fejlmeldinger hjælper ikke på problemet. Hvad kan det skyldes og kan det afhjælpes. Jeg ved andre har samme problem.
Venlig hilsen
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-02 12:26

Tillæg
Hvis du vil have den afinstaleret igen-går du bare om i tilføj og fjern-og fjerner den derfra-så vil windows automatisk vende tilbage til din tidligere version-bare følg det der kommer frem på skærmen
Brian

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-01-02 12:33

Jeg er faktisk glad for 6.0 og har faktisk selv fundet et svar i Windows 98 Discussion Forum, som jeg vil afprøve.
check http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1010732234
http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1011447641

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-02 13:31

Tak for det Link summer Jeg døjer selv med det problem,--dvs.-ikke mere efter at du har fundet løsningen.

Vil du have dine Point tilbage,-så kunne jeg svare her og oprette et Spørgsmål til dig ??

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 29-01-02 13:55

vestergade > hvis du synes er det jo fint. : )

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-02 14:45

Hej Summer
Det glæder mig du selv fandt løsningen.
Men jeg forstår ikke at vestergade kan skriveVil du have dine Point tilbage,-så kunne jeg svare her og oprette et Spørgsmål til dig ??
Hvordan kan man skrive det?før man har fået Point fra dig?
Jeg undre mig megetEr det muglig at få en kommentar til dette?
MVH Brian

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-01-02 16:55

Han mener han har glæde af den løsning jeg fandt frem til, derfor.
mvh
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 18:06

Se og så mit indlæg af 24 JAN kl 2240
Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med problemet
Venlig hilsen
EC

"summer" <summer.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:sfu58.2411$m6.237518@news000.worldonline.dk...
> Efter at have installeret IE og OE 6.0 (dansk ver.) på mit win98se
> system, har jeg gentagne gange medens jeg surfer på nettet fået denne
> boks frem med en meddelelse som skriver, at der er opstået en fejl i
> explorer, og om jeg vil sende en fejl meddelse til microsoft....det har
> jeg tastet ja til og får bagefter min startside frem. De mange afsendte
> fejlmeldinger hjælper ikke på problemet. Hvad kan det skyldes og kan det
> afhjælpes. Jeg ved andre har samme problem.
> Venlig hilsen
> summer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-01-02 20:07

"Elcapitano" skrev d. 29-01-02 18:06 dette indlæg :
> Se og så mit indlæg af 24 JAN kl 2240
> Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
> Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med problemet
> Venlig hilsen
> EC

De mange fejlmeldinger i IE 6.0 fandt jeg løsningen på Windows 98 Discussion Forum.
check http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1010732234
http://www.annoyances.org/exec/forum/win98/r1011447641
Det er muligt at linkene ikke virker til XP, så er det nok dette:
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-01-02 20:22

"Elcapitano" skrev d. 29-01-02 18:06 dette indlæg :
> Se og så mit indlæg af 24 JAN kl 2240
> Jeg har samme problem og MS support har ikke kunnet hjælpe
> Jeg er stadig meget interesseret i hjælp, da den forsætter med problemet
> Venlig hilsen
> EC
>
Windows XP er nok dette http://www.annoyances.org/exec/show/article03-003

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 22:51

Tak for det tilsendte, men jeg tror jeg vil forsætte med at bombardere MS
med fejlmeldinger for så må de da, finde en løsning for alle os som har den
fejl.

Med den løsning der anvises afhjælpes jo ikke fejlen om at IE 6.0 ikke
længere svarer.

Få en forsat god aften
Venlig hilsen
EC

> >
> Windows XP er nok dette
> http://www.annoyances.org/exec/show/article03-003
>

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-01-02 00:06

Det har virket fint for mig og andre win98se brugere. Jeg har ikke så meget forstand på XP, men det var da træls du ikke kunne bruge linkene.
mvh
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-01-02 00:11

vestergade, har du ikke glemt at oprette et spm. med henvisning til http://www.kandu.dk/dk/spg/2284 Du har vel fået godskrevet de 100 point, som du ville returnere :)
mvh
summer

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 00:33

Hej summer

Jo -det gjorde jeg med det samme : http://www.kandu.dk/dk/spg/2288 --------------MEN----som du kan læse, så er det blevet lavet til, at vi bytter Point,-så vi begge får Superpoint !!!!!!!!!!! Sådan havde jeg aldrig tænkt på det !
Men --det er altså imod hvad andre mener er fair. Jeg gider ikke have vrøvl med nogen her på "kandu" - tror heller ikke du ønsker det,-så jeg har skrevet til "kandu" for at høre om de kan gå ind og korrigere vores "transaktioner"-
Sådan at min accepterede kommentar bliver ændret ,-til bare en kommentar -du får dine point tilbage ,-samt mine tilbage-point spg.2288,- bliver slettet.
Hvad mener du om det ??? Jeg har ikke fået noget svar endnu fra "kandu" om det kan lade sig gøre,--men håber at høre fra dem senere idag.
Skriv et par ord om din mening.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-01-02 00:38

Det er da OK. Pyt da med de point
mvh
summer

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 30-01-02 00:44

Ja--sådan så jeg også helst på det,-men håber stadig at "kandu" kan rette i det.
Indtil videre kan du da gå ind på det spørgsmål jeg har oprettet til dig,--så hollder jeg da ord overfor dig

MH
Vestergade