/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gigoloer søges
Fra : tjavs2
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 18-09-03 19:39

Hejsa

Er du mand, der sælger sex til kvinder, så vil jeg mægtigt gerne i forbindelse med dig.

Jeg er studernede på Kbh's Universitet, sociologi, og er ved at lave en undersøgelse om

* HVORFOR (penge, sexbehov el. andet) man har valgt at være gigolo
* HVORVIDT det har indflydelse på andre af dine relationer (familie, evt. job, evt. kæreste o.lign.)

... konkret vil jeg gerne have et interview med dig (ca 45-60 min.) - og du vil naturligvis være fuldt anonym!!

Håber at høre fra dig

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 18-09-03 23:46

Hejsa

Hvordan havde du tænkt dig det interview skulle forløbe..??? Mødes, eller spørgsmål og svar via e-mail..???

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : tjavs2

Dato : 19-09-03 00:36

Hej Mrhan

Først 1000 tak for din respons - interviewet vil blive face to face og ud fra en "løs spørgeguide". Jeg har sat spørgsmålet på 2 gange, idet jeg glemte at indkludere en e-mail. Du kan kontakte mig på den adresse, så vil jeg give dig yderligere informationer og et tlf.nr., du kan kontakte mig på, hvis du evt. stadig har lyst til at være med .... hvilket jeg meget håber

Igen: Tak for responsen - hav en god aften