/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
POP UP Stopper
Fra : niller59
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 18-09-03 19:30

Findes der et godt Pop Up Stopper program, jeg kører stadig Win 98

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 18-09-03 19:45

Hos Kazza kan du download et, tror jeg
MVH

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 18-09-03 19:49

Jeg bruger AdShield, den er gratis og du får ikke flere pop up , du mærker indtet til den og ser kun sider uden pop up http://www.allstarss.com/store/adshield_trial_download.html

MVH: Monsen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:10

Kig ind forbi http://www.spywarefri.dk findes det, findes det... findes det her
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:24

Jeg har i dag selv været i kontakt med Spywarefri, da der var noget smuds på min PC. Samtidigt havde jeg rejst spørgsmål her på Kandu ang. samme problem.
Mit problem blev løst enormt hurtigt (af begge parter) hvilket du vil kunne se under http://www.kandu.dk/dk/spg/22758 det vil godt nok koste lidt points, men vil også give dig et lille indblik i hvordan et problem evt. kan løses. Der er også en lille henvisning til et dansk pop-up stopper. Du får lige linket her, hvis du ikke ønsker at ofre de points, det koster at kigge... men strengen er rimelig interessant (i hvert tilfælde for mig).
http://www.bayden.com/popper/

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:29

NB: Axencrone -> Hvordan kan du finde på at anbefale KazaA? Den er FYLDT med spyware, skulle du endelig anbefale noget fra KazaA, så skal det MÅSKE (og kun måske) være KazaA Lite, men den svømmer vist nok i det grå område.
Søren

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 18-09-03 21:43

hejsa
jeg kan lige som clan anbefale at du går ind på
www.spywarefri.dk
Der starter du med at hente programmet der hedder spybot og kører det, så du får renset din computer for evt. spyware inden du installerer en popup stopper. For hvis din computer allerede er inficeret med spyware er det vigtigt at du fjerner det først, da det ellers vil blive ved at drille.
Du kan også derinde scanne med aluria, den kan også finde en del. Ulempen ved aluria er bare at det ikke afhjælper problmerne med mindre man har det fulde program

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 18-09-03 22:51

Hej!
Tak til alle der har bidraget til at afhjælpe mit, og sikkert også mange andres problem
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 23:00

No problem Niller59
Bare det hjalp - det er det vigtigste
Søren

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-09-03 00:28

Jeps, jeg kan bekræfte CLAN's foreslag. Jeg har igennem en årrække benyttet programmet "spampal", som du finder på spywarefri.dk, så hvis du falder for CLAN's ide kan du lukke dette spørgsmål ved at trykke på "accepter som svar" til højre over et af CLAN's indlæg. Det er selvsamme metode du skal benytte i fremtiden, når du selv mener dit spørgsmål er blevet besvaret godt nok

mvh srhansen

Kommentar
Fra : steenpedersen

Dato : 08-10-03 20:12

Der findes også en popup blocker i Google toolbar ,

Kommentar
Fra : aasevh

Dato : 31-10-03 13:48

Hej !
Du kan hente et lille godt program Pop op - stopper ganske gratis - du skal blot gå nederst på siden. Den Spam-vasker som også er på siden - er også fin http://www.panicware.com

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 31-10-03 15:30

Hej
PoP UP stopper , jeg har nu prøvet nogle muligheder , de virker OK- men- de stopper også mit Bankprogram !!! - og det er jo ikke så godt.
Hvordan undgår man det ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-10-03 15:36

Prøv og holde Ctrl knappen nede når du åbner dit bank program,nederst til venstre på dit tastatur.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-03 15:36

Ved at bruge den jeg anbefalede og acceptere for din banks hjemmeside.
Læs, se og hent via http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#bayden
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : niller59

Dato : 31-10-03 15:54

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 16:18

No problem... held og lykke med det