/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvor købes en ScotOiler?
Fra : konstruktr_parbst
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 18-09-03 14:54

Hej med Jer!

Hvor kan det bedst svare sig at købe en Scotoiler? - Og hvad med olie dertil? Skal snart have skiftet kædekit, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at sætte sådan en fætter på!

Venlig hilsen Rikke

Kommentar
Fra : NJOY2

Dato : 22-09-03 23:08

Hvad med at lave en selv ?????

Slanger... + en olie beholder... + en hane til at åbne og lukke for..

Nu ved jeg ikke hvilken MC du har, men hvis du har en MC, hvor benzinhanen er vacuumstyret, kan du koble en vacuumstyret benzinhane til, så den kun smører når motoren er startet..
Jeg har selv lavet en " skrotoiler til min egen GSX-R 250, og den fungerer fint..

Skriv endelig til mig hvis du vil have mere at vide, eller hvis du har uddybnede spørgsmål, skal jeg gerne hjælpe dig...

Kommentar
Fra : NJOY2

Dato : 27-09-03 09:29

Skriver lige igen

Hvis du vil købe en færdig model ville jeg lede iTyskland eller England, da momsen er en hel del lavere end her i DK

Et godt sted at starte er :
www.louis.dk eller www.hein-gericke.de

Kommentar
Fra : Jesperodder24

Dato : 09-10-03 00:49

Det kan ikke betale sig at købe en scottoiler i Tyskland. Besparelsen er meget lille ( hvis den ikke er DYRERE i udlandet) - den koster typisk 129 Euro i
Tyskland....Og typisk 950 kr. i DK

Den kan købes hos enhver velassoteret mc-biks...Jeg vil anbefale at købe i DK - så slipper man også for en masse bøvl hvis skidtet går i stykker