/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
R6 Udstødning fløjte/slipon
Fra : rasmussev
Vist : 859 gange
100 point
Dato : 18-09-03 13:15

Hej Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man kan få en fløjte til en org. udstødning så den brummer mere....(skulle hilse og sige den er meget lydløs org.) Eller om så der er nogle der har gode erfaringen med slipon til den så den får en "hård" lyd.... Håber i kan hjælpe:)

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 18-09-03 22:45

Det dur ikke at skifte fløjten i en slipon - det gør den kun dårligere. Du skal købe en uoriginal udstødning, fordi den originale højst sansynligt er fuldsvejst sammen med potten (så man kan ikke skille dem ad).

Nogle billigere modeller:
Cobra larmer - men er måske ikke den kønneste
Yoshimura - er stil, dur og er dyrere (lyder skide godt)!
Vanes Hines er støttet af yamaha fabrikken.

Links til nogle af dem her:
http://www.holtugmc.dk/

Accepteret svar
Fra : psyquan

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-03 23:38

Typhoon potter er gode og billige.. Og der er sprød dyb lyd i !
(dog ikke lovlig til gade brug, men jeg bruger den originale til syn)

Køb potten her:
http://www.mcspecialisten.dk/

Kommentar
Fra : psimon

Dato : 23-11-03 11:28

Hej Rasmussev.
Du har da godt nogle problemer med udstødningerne på dine cykler. Så vidt jeg erindre, var det også dig som i sin tid postede en indlæg med en gsxr400 som lød som en symaskine - Jeg her næsten sikker herpå....
Jeg har selv en gsxr600 med en LeoVinci udstødning ( den lyder alt alt for godt ) - jeg tvivler på om du kan få din r6ér til at lyde så godt.
Har du i øvrigt stadig den gamle gsxr400 (farven lilla - ikke alt for fed !!!)
Håber du har held med at finde en udstødning til r6ér - jeg vil tro at du skal pille hele udstødningen af-og ikken sætte en anden på, før du får en god lyd.
HELD OG LYKKE TIL
Psimon ....

Godkendelse af svar
Fra : rasmussev

Dato : 24-11-03 18:08

Tak for svaret psyquan.