/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MOVIE MAKER
Fra : steenmarkussen
Vist : 574 gange
100 point
Dato : 18-09-03 12:46

Jeg har været hjemme hos en ven som har Windows xp og i den ligger der jo et program der hedder movie maker.
jeg har selv windows 2000 og kunne godt tænke mig det samme program men kan ikke finde det på nettet hverken på Microsofts hjemmeside eller i div. edb-handler på nettet.
findes movie maker ikke til win2ooo ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 12:59

Den fremstilles ikke direkte til 2000, men mit bud er, at den godt kan køre med 2000. Prøv det - du skal nok få at vide undervejs, hvis det ikke duer

http://www.microsoft.com/windowsxp/moviemaker/default.asp

Mvh Erling

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-03 13:06

Hej

Desværre nej - Movie maker medfølger gratis til XP se endvidere efterfølgende; men om programmet også kan bruges til Windows 2000 var da værd at prøve, prøv evt. det link jeg har opgivet i slutningen af denne meddelelse.

System Requirements
Supported Operating Systems: Windows XP

This update applies to Windows XP Home Edition and Windows XP Professional.

For best performance, this update is recommended only for computers that meet or exceed the following configuration:

• Microsoft Windows XP Home Edition or Windows XP Professional
• A 600 megahertz (MHz) processor, such as an Intel Pentium III, Advanced Micro Devices (AMD) Athlon, or equivalent processor
• 128 megabytes (MB) of RAM
• 2 gigabytes (GB) of free hard disk space
• An audio capture device (to capture audio from external sources)
• A DV or analog video capture device (to capture video from external sources)
• An Internet connection (to save and send a movie to the Web or to send a movie as an attachment in an e-mail message)

Kopieret fra:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=82887484-6f21-43e2-b4e2-051f72c11a77&DisplayLang=en

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 18-09-03 13:11

Hej igen

Hivis du ikke kan downloade Movie Maker eller få det til at virke så prøv at se:

http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=billedbehandling
http://www.tucows.com/mmedia/medit95_default.html
http://download.com.com/3150-2248-0.html?tag=dir

der finder du mange lignende programmer!

Flere af programmerne kan du gratis prøve og nogle er gratis.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 18-09-03 13:20

Movie Maker 2,0 er et gratis program men det kräver at du har XP og 2GB ledigt på harddisken.
Du kan downloade gratis fra
www.microsoft.com/windowsxp/moviemaker

Godkendelse af svar
Fra : steenmarkussen

Dato : 30-11-04 21:48

Tak for svaret Bjarne_H.