/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
GEDCOM-fil
Fra : 2601
Vist : 696 gange
70 point
Dato : 18-09-03 11:05

Er Lars Kr. Lundin holdt op med at have noget med GEDCOM at gøre?
Jeg har nu tre gange inden for de sidste 4 måneder sendt en GEDCOM-fil til ham, men ikke hørt noget. Hvad er der sket?
venlig hilsen

Kommentar
Fra : senta

Dato : 18-09-03 15:42

Stil spørgsmålet på
dk.videnskab.historie.genealogi
de kan sikkert svare dig omkring GEDCOM-fil til , fra Lars Kr. Lundin.
Senta

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 18-09-03 16:43

Hej !

Du hører kun fra Lundin, hvis dine aner hitter med andres.
Når jeg sender en GED fil plejer jeg, inden for et par dage, at få en returbesked med meddelelser om fejl. Det kan f.eks. være at personer er døde før de bliver født (jeg havde skrevet en dødsdato 100 år forkert).

Er det første gang du sender en GED fil til Lundin, altså du har ikke hørt fra ham før?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 18-09-03 20:44

Til Jeannie

Nej, jeg har i flere år sendt en GED-fil til Lars og som du selv skriver får man efter et par dage en fejlmelding. Den sidste fil var på 6.645 personer. Da jeg sidste gang 4. februar 2003 havde sendt en fil fik jeg 217 svar, så da jeg for 14 dage siden sendte en ny fil på 7.218 personer og den samme fil sendt jeg 14. juli og 28. juni i år, men jeg har intet hørt. Derfor mit spørgsmål.

Hilsen 2601

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 19-09-03 21:23

Sidste gang jeg sendte en fil, fik jeg først "fejl-beskeden", rettede, sendte tilbage (og fik endnu en "fejl-besked"?). Derefter gik der vel omkring 14 dage - 1 måned før jeg fik "hits".

Har du prøvet at skrive til Lundin?

Hilsen Jeannie

Accepteret svar
Fra : Ove_Blach

Modtaget 70 point
Dato : 08-10-03 00:08

Hej
Lars Kr. Lundin er ikke holdt da jeg fik en mail for 2 dage siden

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 08-10-03 09:44

Tak for svaret Ove_Blach.