/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fraklip station 2
Fra : polpot
Vist : 3316 gange
200 point
Dato : 18-09-03 11:05

jeg har på flere sider prøvet at hente det famøse fraklip fra station 2 hvor en kameramand panorere lidt i landskabet.
Direkte link til denne side er
http://sjove-billeder.dk/filmklip/station2_tv2_fraklip.php
men jeg kan desværre kun få lyd på, hva mangler jeg.
jeg har win media player.
mvh polpot

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 18-09-03 11:10

polpot

prøv at gå ind i IE, Funtioner/Internet Instilninger/Avanceret, der er et flueben under Multimedier hvor fluebenet skal være aktiveret.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 18-09-03 11:11

Hej igen

der kommer heller ikke billed på, når jeg går der ind, så det er nok ikke din browser den er gal med, men den side der bliver hostet fra.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 18-09-03 11:21

nej det er noget der mangler i software`n, jeg har prøvet vision tracker og andet, men det vil stadig ikke.......

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 18-09-03 11:24

HEHE har ikke lige et svar, men takker lige for linket.
Jeg har lyd og billede, fungerer fint

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 18-09-03 11:29

Hvis du gerne vil have filen så gå hertil : http://www.rhk.dk/users/miquel/sjov/

højreklik på busted.avi og "gem destinationen som"

Måske vil den hellere vises når den er tilgængelig på din egen maskine.

Kristian

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 18-09-03 11:40

internetkiller.......det hjalp ikke.

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 210 point
Dato : 18-09-03 11:44

k(R)iller hvis jeg må bede

Nååh, men såå øøøh.....

Download divx (www.divx.com) måske......???????

Kristian

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 18-09-03 11:52

du kan også prøve at downloade quicktime og se om det virker, men ved ikke hvor meget du gider, at gøre for, at se det...

men held og lykke hvertfald

Kristian

Godkendelse af svar
Fra : polpot

Dato : 18-09-03 11:52

Tak for svaret Interkiller
perfekt