/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
mangler litteratur til eksamensopgave
Fra : tutfis
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 18-09-03 08:36

hej allesammen

efter en lille diskussion om hvor det spørgsmål skulle stilles er det endt her! so here it comes: sidder og laver eksamens og emnet er omsorg og omsogssvigt og de pædagogiske dilemmaer iforhold til voksne udviklingshæmmet....
derfor er børn eller handicap ikke den rigtige katergorie...

det jeg mangler til min opgave er litteratur fx fra nettet som jeg kan henvise til. er der nogle som kender til noget eller kan finde noget som retter sig mod de voksne udviklingshæmmet og omsorg og omsorgssvigt herunder høre magtanvendelse og underretning med....
har skrevet det meste af opgaven ud fra den smule litt jeg har også udfra erfaringer og selvf udfra noter fra undervisningen....

men kan ikke have en opgave uden at der er henvisninger til noget forskelligt litteratur. håber at der er nogen som kan hjælpe mig med dette lille problem... det haster lidt!

mvh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-09-03 08:43

http://www.lev.dk/bladet/lovbestemtjuni02.htm
Her er lidt om emnet.....

Søger videre, men er nødt til at skrive det i en ny kommentar!

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-03 08:48

http://www.vera.dk/vera_dk_nr13.htm

http://www.nufs.dk/NFFS%20afrapportering%20-%20final%203.htm

http://pub.uvm.dk/2001/ppr/hel.htm

Håber du kan brugre det? Især midterstre link er godt, tror jeg. PPR er også god at søge i.

mvh Christina

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 18-09-03 13:58

Hej.

En side der altid er god, når man laver opgaver er www.biblioteksvagten.dk , her sidder der nogle bibliotekarer, som er klar til at hjælpe med alt muligt, de er dygtige til at henvise til literatur og sider på nettet.

Held og lykke med opgaven

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 18-09-03 14:03
Godkendelse af svar
Fra : tutfis

Dato : 19-09-03 17:24

Tak for svaret skingur./christina

det ku bruges til ideer og evt løsninger på et par problemer på arbejde.... ikke helt præcis det jeg skulle bruge til min opgave men ku bruges til at vise faglig brede i min opgave.... så mange tak for hjælpen....

mvh maria
Ps. de andre løsninger som er kommet er værd at tjekke da de evt også kan bruges.