/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express driller...
Fra : Zip4dup2
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 17-09-03 14:20

HJÆLP!!!
Når jeg prøver at starte Outlook Express for jeg svaret at msoeres.dll mangler.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 17-09-03 15:59
Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 17-09-03 16:21

hej zip4dup2.
køre du med xp home- prøv systemgendanelse gå tilbage til en dato hvor det virkede ok. klik start- alle programmer-klik tilbehør-klik systemgendanelse-og fin en dato hvor det virkede- eller læg explore ind igen- hvis du køre med explore 5.5 skal du bare opdaterer til explore 6.0 den er også meget mere sikker- en dll fil er meget svær at finde igen, så lad være med at bruge mere tid på det- ind med explore igen.
Så ¨køre det igen.
mvh. jan poulsen

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 17-09-03 16:29

til zip4dup2.
lige en ting til- wicrosoft outlook er meget bedre og mere sikker end outlook express.

Kommentar
Fra : z_daniella_z

Dato : 05-11-03 20:10

Jeg vil gerne prøve det med systemgendannelse, men blier nægtet adgang... hvad kan jeg så gøre??

Mvh,
Daniella