/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalget fortsætter 14
Fra : summer
Vist : 501 gange
500 point
Dato : 17-09-03 10:48

Nu er der jo så rene linier - ALT ER TILLADT

Fra Kandu-teamet: http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Essensen af dette er, at uanset hvad brugerne sviner hinanden til med, er det Ok fra Kandu's side. - Endvidere fremgår det også klart, at Kandu-teamet mener pointsystemet, den mdl. lodtrækning er fuldt ud retfærdig, etc. etc. - Altså er Kandu åbenbart perfekt og ufejlbarlig, og kun brugerne fejler.
Jeg rettede henvendelse til Kandu for at høre om det var i orden at ram2 driver hetz må mig, lyver og insinuerer at jeg som summer, er jeg ved ikke hvor mange andre brugere samtidig. - Det er så nu blåstemplet af Kandu. - Derfor er der ingen alternativ til ram2's personforfølgelse, andet end at forlade "firmaet"
Min kone har en kort overgang været på Kandu som dk93. På grund af en fejl, som jeg skal vise neden for, og p.g.a. et vel naturligt ægteskabeligt sammenhold, udslagsgivende i et par spm., er jeg af ram2 blevet udhængt som dobbeltbruger og misbruger af pointsystemet. At han selv har misbrugt pointsystemet i mange tilfælde med mange udlovede point, for at samle sig tilhængere - det er så sikkert OK.

Derfor fortsætter mit ”Ophørsudsalg” af point – et pointsystem som intet er værd. Mine opsparede point skal ikke gå til spilde, når jeg forlader Kandu. Og som Kandu-teamet antyder m.h.t. til de mange protestindlæg fra diverse brugere, er det ”udefinerede frustrationer” Dette viser med al tydelighed, at Kandu ikke har læst min mail ang. ram2 eller er totalt lige glade.

Så kære Kandu-team. Min exit er ikke et øjebliks ”frustration”, men velovervejet handling. Jeg har været med i 3½ år, men siden ram2 kom til, har der konstant været ballade. Den opførsel han lægger for dagen har jo så nu fået det blå stempel.

mvh
summer alias de brugernavne ram2 mener jeg også har

Endnu et eksempel til slut:
http://www.kandu.dk/dk/spg/18671
Her skriver ram2 bl.a.

*************************************************************************
Hej Summer eller DK93 – Jeg ved ikke lige hvem du er i dag Der kan jo også være en helt 3 eller ……
Du Summer, jeg er lidt nysgerrig. Hvem af jer er det, som din Gud skal lukke ind når den tid kommer

Nedenstående tekst er virkelig et klarsyn. Du får vist brug for megen plads
http://www.kandu.dk/dk/spg/17502#161775 Ud over de mange nævnte ting om Kandu, er
det dejligt når man er ny, at der er plads til at dumme sig.mvdk93

Når man nu skal være ”Karl Smart”, så havde det jo været skønt om intelligensen havde kunnet nå
hele vejen rundt

http://www.kandu.dk/dk/spg/18346
DK93Flot elxx - Sagen er hermed ude af verden og no bad feelings fra min side Ha' en
fin sommerdag
summer
**************************************************************************

Her mener han så han har beviset på at at jeg også er dk93 og godtager ikke min forklaring:
Citat
” Ser du ram2, før at gøre en lang historie kort, så er forklaringen her: Min kone begyndte for et stykke tid siden at interessere sig ret voldsomt for computerverdenen. Da vi ikke har råd til flere
computere, må vi så deles om "min", som hun så "låner" ind imellem. Hun insisterede på, at få en bruger på Kandu. Derfor fik hun en bruger oprettet i hendes eget navn - dk93 -
Aftalen var, at hun skulle sørge for at logge ud, når hun havde været inde på Kandu. Da jeg er "på" næsten hele tiden, regner jeg så med - uden at se mig for - at da jeg ikke skal logge på som summer, så ER jeg logget på som summer, og derfor SVARER JEG SELVFØLGELIG SOM SUMMER - uden at ænse at det er hendes brugernavn der er logget på. …………..

http://www.kandu.dk/dk/spg/15424
Uden respons på mit spm. - efter to dage finder jeg selv ud af løsningen og det er vel så nærligende at beholde pointene i "familien" og få spm. lukket. Hvem skulle ellers have pointene.

Een gang har jeg udnyttet hendes brugerprofil. http://www.kandu.dk/dk/spg/16327
Det var den gang du svinede mig til igen og igen, i kategorien religion. Da så du jo rødt hver gang summer fremgik i en tråd. ”

http://www.kandu.dk/dk/spg/15424 er ram2 i en nøddeskal. Her er der mange der svines til fordi de ikke gider slikke ham et vist sted.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-09-03 10:52

Summer, det sidste indlæg du refererer til er en kort ordveksling mellem dig og fruen, hvor du giver hende 100 point for at svare på noget om dit kamera????
Mvh Christina

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 10:57

Hejsa Summer
Dette her
Er helt klart pointsnyd
Og har ikke noget at gøre med at din kone har glemt at logge ud
Det må du da give mig ret i IKK??
http://www.kandu.dk/dk/spg/15424

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 11:01

Tillæg
Hvis der ikke er kommet noget respons
på sit spørgsmål
Så kan man selv slette og lukke sit spørgsmål
det mener jeg 100 %
Ret mig hvis jeg tager fejl
Mvh Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 11:07

Hmmm! lad os regne lidt med runde tal (alias osv. blander jeg mig uden om)
3½ år = 1.278 dage
1278 x 20 points = 25.560 points
Ophørsudsalg No. 14
14 x 500 = 7.000 points
25.560 - 7000 = 18.560 tilbage
minus hvad der løst og fast måtte være uddelt til spørgsmål
Lad os bar bruge flere runde tal, så hvis der er 10.000 tilbage i "banken", ja så stopper det jo ikke før "ophørsudsalg" nummer 34... så der går da vist lige et par dage, før summer er "tørlagt"

Det var da lidt af en sjat

Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-09-03 11:09

Det er korrekt brian.. det har jeg ofte gjort, når mine spørgsmål under "heste" ikke bliver besvaret.

Summer, jeg er ked af det, men jeg har læst mange af de tråde, ram tidligere har refereret til, og det virker som om du har et forklaringsproblem. Jeg har ikke deltaget i debatten om det, fordi trådene oftest handlede om noget andet. Men når du nu selv bliver ved med at træde i det, må jeg sige at jeg fornemmer at du faktisk har "dobbeltprofileret". Det har ikke handlet så meget om points som om at få ret, og derfor har jeg egentlig været ligeglad. Men jeg opfatter dig i sagen med dk93 _IKKE_ som "forfulgt uskyldighed". Jeg tror ikke, du har andre profiler og derfor synes jeg rams angreb er urimelige og tangerer hetz. Men lige netop i sagen "summer versus dk93" synes jeg, du skulle holde lav profil.
mvh Christina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-09-03 11:11

Skingur og Brian

Er det snyd ? Hvor står det skrevet at man ikke kan fordele sine point efter for godt befindene ?
Dette er da praktiseret i stor stil her på Kandu uden nogens indgriben, så hvorfor så megen opstand denne gang ?
Jeg er helt enig i at det er en katastrofe der ikke blíver skrevet helt klare/utvetydige regler for brugen af Kandu, men ind til da, hvis de kommer, er husets politik, at Kandu brugerne selv skal få boardet til at virke.
Kandu har for langt tid siden meldt klart ud at de ikke har resourcer til at administrere boardet og det kan vi lige så godt forholde os til.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 11:18

Hejsa srhansen

Jeg kopierer lige,fra en gammel e-mail fra Kandu af

Citat
Man må oprette lige så mange brugere man har lyst til hos kandu.dk, så længe man ikke begynder at snyde med dem indbyrdes. Der er flere som har oprettet 2 profiler, en profil til at stille spørgsmål, og en til at svare på spørgsmål, dette er fuldt ud lovligt.

Med venlig hilsen

Paw K.
(HR direktør)

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 11:47

Tillæg

Hejsa Summer

Min personlige budskab til dig er.

Gem nu dine sidste ledige point
Stop med det der ophørsudsalg
Bliv herinde både dig og Lillemor
Da jeg tror i begge godt kan lide kandu
Det kan da ikke passe at i ikke bare kan ignorerer en enkelt person
Og som jeg kan se,er der blevet snydt en enkelt gang med point
Fra jeres side.
Indrøm det og kom videre
Der er flere herinde,som er blevet opdaget i snyd,og mange af dem er her stadig
Så glem din harme og vrede
”Er der en der slår dig på din ene kind,så vend den anden til”

men valget er jo dit.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 17-09-03 11:56

Hej Brian

Det var ligegodt @#@! den havde jeg ikke set før

Anyway jeg er vidende om flere med der har delt point mellem sine profiler og det må I næsten også være efter så lang tid.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-09-03 11:58

Hej med jer.

Ender det aldrig ? Vis dog at du er den STORE mand der er i stand til at sk*** højt og flot på hvad andre mennesker mener, tror, tænker eller synes.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 12:06

Hejsa igen
Hvis der ikke er kommet noget respons på sit spørgsmål
kan man slette det
og dermed få sine point igen

Jeg har lige lavet en test-prøve derpå
Når man kommer ind på sit spørgsmål
står der forneden
"Eftersom der ikke har været nogle svar til dette spørgsmål, har du mulighed for at slette det."
Det gjorde jeg så,og fik min ene point retur igen.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 17-09-03 12:07

Som jeg allerede har skrevet tidligere, irriterer det mig faktisk med al det pointkasteri. Jeg synes, det har været sjovt at være her af 3 årsager:

* Jeg har selv fået svaret på noget, som jeg havde brug for at vide
* Jeg synes, at det kan være lidt udfordrende at "finde ud af, hvordan man finder ud af det"
* Det har været lidt sjovt at udfordre på top 10 - der er alligevel noget sport i det

De 2 første ændrer sig jo ikke pga. alt det her "lukke-slukke-panik" (udover tonen er uhensigtsmæssigt meget skærpet på det seneste).

Til gengæld er der ingen pointsystemer, der er bedre, end brugerne selv gør det til. Uanset lodtrækningsregler / konsekvenser osv., kan ingen gøre ret meget ved manipulation - ud over selv at leve op til en etisk holdning. Det være sig point til sig selv, kammerater osv. osv.

Jeg er (åbenbart modsat visse andre) ikke bleg for at indrømme, at der for mig også gik sport i at forsøge at holde en førsteplads på top 10 - alene for at se, om det kunne lade sig gøre. Det er derfor med en vis beklagelse, at jeg ser på den måde, det kører på nu: Uanset om jeg skulle blive tilpøst med forskellige løse 500 pointer eller skulle sætte førstepladsen til livs pga. samme, er udbyttet det samme: Det sportslige er slået ihjel....

Hvad glæde "farvellerne" har af det, ved jeg ikke, men jeg vil da godt sige en ironisk og mavesur "tak"

Erling

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 12:15

Det er dog utroligt.

Summer - Han gir aldrig op.

Det er utroligt, at han let og elegant glider uden om de indlæg i tråde, hvor det er stinkende åbenlyst at der er fusk i. Nedenstående viser med AL tydelighed, at der IKKE er tale om en logge ind / ud smutter. Det er uomtvisteligt skrevet fra dk93’s profil, og angiveligt underskrevet af dk93.

Hvis der var tale om en af summers berømte ”smuttere” (som i foto sagen) kunne den være logget ind fra dk93’s profil, men skulle jo så være underskrevet ”summer” – Yderligere udstiller han sit talentløse fusk ved at skrive i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/13053#122070 her under i uddrag citeret.

Man skal lige erindre sig, at Summer har gjort meget ud af, at fortælle Brugerne, at dk93 er hans kone, hvilket jeg tager for pålydende.

*** hvis ikke min kone havde friet til mig***

***Vi mænd kan være noget så seje i optrækket***

[citat]
dk93 skriver 250303 kl. 15.53 i tråden:

Hej Henriette. Jeg tror ikke der er nogle regler for hvornår pigen må fri til kæresten. Det er jo en gammel tradition, at manden skal på knæ...... Jeg tror det tit er pigen der frier i dag. For mit eget vedkommende gad jeg nok vide hvornår vi var blevet gift, hvis ikke min kone havde friet til mig, og jeg havde ikke mistro om nogen ting, tværtimod var det en lettelse for mig. Jeg skal "røbe" en hemmelighed for dig. Vi mænd kan være noget så seje i optrækket, specielt med SÅ følelsesbetingede affærer som at fri, o.l. Nu har det gået på bedste vis i 12 år
Bare klø på, hvis du/I er sikre på det skal være jer to, og det tyder det jo ligesom om.

Held og lykke
dk93
[/code]

HALLOOOOOO – Hvis ikke summers kone er af hankøn, og den tilbøjelighed tiltror jeg ham dog ikke (men på den anden side??), så er summer inde med dk93’s profil og summer underskriver sig med summer i dk93's indlæg

Og så komme det interessante: At summer fusker rundt med flere profiler, som i dette eksempel, er jeg egentlig ligeglad med, og det er jo heller ikke forbudt iflg. Kandu

Man når summer efterfølgende fuldstændig patologisk benægter at der er tale om fusk, og samtidig skriver, at jeg er fyldt med løgn, hvor åbenlys sandheden end er tydeliggjort i blot dette eksempel – Ja, så ryger jeg op af stolen. Det var blot et eksempel – der er adskillige flere eksempler.

Det er da også tankevækkende at han i sit klynkeskrift til Kandu, glat som en ål undgår at komme ind på andet end ”fotofusket”. Dette indrømmede han, vel vidende at han var nappet med sine bukser nede om haserne.

Historien om at han ikke havde kendskab til, at man kan slette egne spørgsmål, hvis der ikke er svaret på dem, forekommer meget meget søgt efter 3½ års erfaring med hvordan Kandu fungerer

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 12:16

>Skingur.

Summerbavlet handler ikke om pointfusk, men om troværdighed.

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 500 point
Dato : 17-09-03 12:24

Jeg mener dog stadig, at hvis man har sagt A må man også sige B. Gør man det vil der ske en regulær heksejagt og mange flere vil blive smidt på porten. Herunder også personer som man måske syntes godt om er I villige til det? Ellers syntes jeg ikke der skal tærskes mere i denne sag, den er vist også blevet rigeligt belyst.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-03 12:25

Summer, den der var langt fra heldig. Det er muligt du synes Ram er væmmelig, men du har sateme tumlet noget rundt i glasbutikken.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-09-03 12:25

Uhyggeligt regnestykke CLAN.
Summer> du har jo KLART OG TYDELIGT meddelt dit farvel - Hvad vil du ha`? skal vi stå og begræde din afsked? Budskabet er efterhånden feset ind - svært andet ik`?
Nu er det jo ligefrem dig der driver hetz mod os, kandu handler altså om andet end dig og din afsked. Se så at få pakket den kuffert og smid nøglen væk så vi ikke længere skal belæmres.
Det sgu da mildt sagt trættende.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 12:28

>erling_l

Fint indslag.
Undskyld jeg lige "bøvsede" af dig. Det er ikke ualmindeligt at "nye" brugere går mere op i point end "gamle". Men din fremgangsmåde virkede ubehagelig bekendt, og der har tidligere været brugere, der fuldstændig kritikløst kastede sig over hvad som helst der indeholdt mere end 1 point og afleverede mindre lødige og ligegyldige svar. Du har ganske vist besvaret utrolig mange sp. men de indeholder for det meste saglige og gode svar, så din førsteplads synes jeg er fuldstændig retfærdig.

Du falder nok også til ro, når du blir gammel Så "sport" du bare videre.

Subwooferstøjmaskinen er så godt som din - Hvis ikke Kandu ændrer noget i deres system ( Det gør de nok ikke)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-03 12:50

Ram2

Du skriver, at det ikke handler om pointfusk men om troværdighed!!!! Hvem er egentlig 100 % troværdig når det kommer til stykket?? Ikke engang du selv kan leve op til det....i én tråd skriver du at du ikke vil lægge et svar fra Kandu ind, da du ikke offentliggøre private mails fra andre medmindre de har givet deres samtykke (fornuftig holdning, forøvrigt) men kort tid efter offentlig gør du en anden mail du har fået fra Kandu, som du mente vi andre skulle se....
og hvis det "kun" handlede om troværdighed, hvorfor har du så ikke kørt samme massive "angreb" på fx. Fridaflip???

Hvis man "opdager" at nogle brugere enten har snydt med point eller måske ikke er 100 % troværdige, så er det vel nok at gøre dem opmærksomme på det, eller hvad??? - der er ingen grund til at køre hetz på folk....medmindre man er psykopat og lever sit liv med at gøre andre opmærksomme på deres fejl, og samtidig mener, at man selv er så perfekt, at andres kritik ef én selv ikke skal tages seriøst men nedgøres

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 13:06

Hej kære Toupie.

Jeg er glad for, at du netop i denne forbindelse stiller spørgsmål ved min troværdighed. Havde jeg ikke vidst bedre, ville jeg have troet, at det var en lille venlig reminder om at jeg skulle passe bedre på hvad jeg gjorde.

Nu ved jeg jo, jvf. tidligere indlæg fra dig, at du havde håbet at fange mig i at være utroværdig, men jeg må skuffe dig. Inden jeg lagde noget ud, forespurgte jeg Rasmus Andersen - Kandu Teamet -, hvordan han stillede sig til dette, og herunder ser du kopier af hans mail svar til mig.

Hvis du ikke tror på dette heller, så sig til, så skal jeg formidle, at du får dem videresendt via OE fra en person JEG anser for at være troværdig.

Desværre har jeg dårlige erfaringer med at lægge personlig oplysninger på nettet, så de vil i så fald ikke komme direkte fra mig.

NB. Jeg har selvølglig delvist anonymiseret kopierne.

[citat]
Hej Ram

Jeg har intet imod at mine udtalelser bliver lagt på kandu.dk, så du har min accept.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Ram [mailto:xxxx@xxxxxx.dk]
Sendt: 6. september 2003 19:59
Til: rasmus@kandu.dk
Emne: Re: Politianmeldelse om trusler på livet

I forlængelse af dine 2 mails, er der selvfølgelig kommet forespørgsel på, om jeg vil lægge kopi af dine mails på Kandu, idet jeg har oplyst at scooter er fjernet fra derfra.

Til dette har jeg svaret, at dette gør jeg aldrig uden afsenders accept. Hvordan stiller du dig til at disse mails bliver lagt på Kandu?

Mvh
Ram
[/code]

Prøv igen

Ram

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-09-03 13:12

Hej summer

Jeg er da ked af du lukker forretningen. Håber vi fortsætter på det andet forum du er med i. Jeg har tidligere fået et svar fra dig som var alletiders (ikke noget om sikkerhed) Vi ses på E.

mvh
als

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-03 13:17

Til Ram2

Det må jo så kaldes "gensidig skuffelse" for jeg må skuffe dig med, at jeg ikke har "søgt" at fange dig i noget utroværdigt, men at du har så høje tanker om mig, tager jeg, i mangel af bedre vidende, til mig som et kompliment

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 13:24

Ahhhhee Toupie. Kan du fortænke mig i at tro, at du åbenlyst forsøgte at nappe mig i utroværdighed????

Den eneste grund jeg kan se til at du lagde dit indlæg netop i denne tråd, er da at du lige skulle demonstrere, at jeg som summer er utroværdig.

Men all right, hvis dette ikke var din mening - så sorry.

Men fortæl mig så lige, hvad var formålet så.

Ram

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 17-09-03 17:52

Det er nu sjovt at et site beregnet til vidensdeling hurtigt ender i mudderkast, hvorfor kan jeg dog ikke forstå.

Point på Kandu er et udtryk for den taknemmelighed man har "høstet" her.
"sport" konceptet kan jeg fuldt ud genkalde mig (dog også kun ca 1 mdr. gammel bruger) men hvad er ideen i at bruge et forum som dette til at kaste mudder.
Brug dog tiden på at svare på nogle spørgsmål istedet og skaf jer nogle "respektable" point hvis det er så bydende nødvendigt.

Kristian

Kommentar
Fra : summer

Dato : 17-09-03 19:26

skingur - > Det har jeg ikke lagt skjul på – se i citatet oven for. - Når man som ram2 går efter ”manden og ikke bolden” står jeg af. M.h.t. til lav profil – det byder sig selv, når jeg har deaktiveret min bruger.

briani -> samme svar til dig. Helt ærlig vidste jeg ikke man kunne tage sine point igen, selv om ram2 påstår dette. Og nej jeg bliver her ikke - ikke et sekund længere end til mine point er uddelt.

CLAN - > Nu har mine 3½ år på Kandu været afbrudt af lange pauser, så dit regnestykke passer ikke. Jeg havde ca. 11.000 at dele ud af

srhansen - > Selvfølgelig har du ret. Efter Kandu’s regler ja, men ikke efter ram2’s lov. Godt der endelig er en der tør tage bladet fra munden og sige det alle ved.

ram2 - > Jeg håber for de andre Kandu brugere, at din ”velpudsede glorie” resulterer i en bedre opførsel og sprogbrug, samt at du i det mindste bruger din tid på Kandu til noget konstruktivt. Et fejlfrit forbillede som dig skal man jo lede længe efter.

Inden lukketid, vil jeg dele mine sidste point ud til dem der vil have dem, i Kategorien Smalltalk – I denne tråd får srhansen pointene som den eneste ”med hår på brystet”

mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 17-09-03 19:30

Tak for din ærlighed srhansen.

Til als: Kik forbi Smallltak. Du fortjener også lidt point

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 19:39

20 more to go....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 19:39

11.000 stadig en pæn sjat

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 20:24

>Summer

Når du er så enig med srhansen, så følg dog hans gode råd:
[citat]
Ellers syntes jeg ikke der skal tærskes mere i denne sag, den er vist også blevet rigeligt belyst.
[/code]

og pil dit latterlige afgangsshow af repertoiret.

Det ville samtidig tilgodese laurenzios lige så gode råd til dig:
[citat]
Summer> du har jo KLART OG TYDELIGT meddelt dit farvel - Hvad vil du ha`? skal vi stå og begræde din afsked? Budskabet er efterhånden feset ind - svært andet ik`?
Nu er det jo ligefrem dig der driver hetz mod os, kandu handler altså om andet end dig og din afsked. Se så at få pakket den kuffert og smid nøglen væk så vi ikke længere skal belæmres.
Det sgu da mildt sagt trættende.
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-03 21:43

Ram2

Så er jeg tilbage igen, og selvfølgelig skal du da have svar på dit spørgsmål....hvis du ellers ser det, nu tråden er blevet lukket.

Nej, det kan jeg ikke fortænke DIG i at tro.....slet ikke så din undskyldning er accepteret!

Hvad foremålet var???? ganske enkelt, at klargøre overfor dig at vi alle laver fejl....og det er menneskeligt at fejle - kun den der accepterer, at han/hun ikke er fejlfri, er perfekt

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 22:42

>Toupie
Du har ganske ret, det er menneskeligt at fejle. Det gælder også summer. Men når fejlen så er begået, er det bestemt ikke acceptabelt hårdnakket at blive ved med at hævde, at man ikke har begået nogen fejl, og på toppen af dette hævde, at de som har afsløret vedkommende er fyldt med løgn.

Det er ligesom en snebold, der ruller ned af en sneklædt bjergskråning. Summer er i midten af den, og jo længere han ruller med, uden at forsøge at frigøre sig (løgnen) jo sværere er det senere at komme fri, for til sidst at ende i den situation, at han er permanent sneet inde. Utroværdig og hyklerisk.

Havde han for læææænge siden indrømmet, at han havde manipuleret med sin kones profil, havde der erfaringsmæssigt intet været at ævle om i dag.

Og det handler IKKE om point – Så vidt jeg kan se, har han kun 1 gang givet point til sig selv, hvilket han også har indrømmet, om end med en bøvet forklaring.

Det handler om at Summer påstår, at han ALDRIG har brugt andet end sin egen profil i diverse tråde, på trods af, at jeg har mindst 10 links, hvor han og DK93 ikke alene støtter hinanden i div. tråde, men også er i dialog med hinanden i de enkelte indlæg.

Så mener jeg man er en løgnhals, når man adskillige gange fortsat påstår, at dette aldrig er sket. Og som sagt tidligere, oven i købet påstår, at det er mig der fyldt med løgn..

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-03 23:24

Ram2

Jeg forstår din pointe, men erfaringen har også lært mig at ALLE kan blive drevet derud hvor det er svært at stoppe igen.....det er lidt svært at forklare på skrift men det handler jo i bund og grund om hvor vi er i livet, om hvad vi har i vores "baggage" og hvordan vi modtager....

Hvis man som person, konstant er blevet angrebet, mobbet eller på anden måde altid har skulle "forklare" hvorfor man gør som man gør eller er som man er, vil selv et lille "angreb" virke voldsomt - og du må da indrømme at du til tider strammer den lige til det yderste ... eller længere
For nogen vil dette måske være latterligt, for andre måske barnligt og for andre igen et direkte angreb på deres person, og naturligt nok kommer så forsvars-paraderne op....og så er det tråden knækker.

At "udnytte" dette, ser jeg ikke som et positivt og empatisk træk......men som manglende forståelse og tolerence.
Man behøver ikke "jorde" andre, bare fordi man kan

...........du har i en tidligere tråd (husker ikke hvilken) sagt, at du ikke vil lave dig om af hensyn til de forskellige brugere.....at du er den du er!! Du har ret i, at man skal stå ved hvem man er, andet vil være falsk.....meeeen man kan jo godt tænke lidt og tage lidt hensyn til andre mennesker uden at "miste" sig selv af den grund

Kender du udtrykket "assertiv"??? respekt for sig selv men samtidig respekt for andre!!

Mvh
Toupie