/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man ikke lide lugten herinde såååååå~
Fra : briani
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 16-09-03 14:03

Alt er tilladt herinde efterhånden.
Kandu er bedøvende ligeglad

Det er deres portal
Og kan vi ikke lide lugten ja såååå

Og svar fra kandu,får man næsten kun,når man kommer med ROS til siden
Og diverse smiley

Vi er mange herinde,som have ventet et svar fra kandu
Og da den så kom

http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

ja så må jeg nok sige
jeg har meget svær ved at se,at dette svar er et svar
for mig virker det som om,de springer over hvor gærdet er lavest

Kære Kandubruger
Kan du bruge det svar til noget????

Men opdager man at lodtrækningen om månedens præmie
Forgår HELT anderledes end den måde de beskriver lodtrækningen forgår på.
Ja så har man trådt Kandu over tæerne AV AV
Og så bliver man bare spist af med et svar,der ikke kan bruges til en dyt.
Det kan da godt være at vi er en kæmpe flok idioter set med deres øjne.
For kun en komplet idiot kan da blive ved med at tro på, at månedens
lodtrækning har noget med lodtrækning at gøre:

INGEN SKAL KOMME OG FORTÆLLE KANDU
Hvordan det skal være herinde

Kandu har magten
De kan slette de indlæg der ikke passer dem.

Og det betyder ikke en pind,at der er mange bruger som har forladt kandu.

Nej kære venner
Kandu er kun for bruger med hår på brystet og brede skulder
Og så er det bare en most hvis man også er god til at svarer igen.
Og et ordforbrug af de værste gloser der findes
Er heller ikke at foragte

SÅ KAN MAN IKKE LIDE LUGTEN
Så pak din kuffert og find et andet sted.

Kandu er ikke for bruger med sarte nerver.

Mvh
EN meget meget træt kandubruger
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 14:13

>Brian.

Lad dig nu ikke rive med af denne farvel-psykose. Det er ikke mange der har forladt sitet. Det er en megalomanisk forestilling de få lader svulme op til en kæmpeballon. Prik hul på ballonen, og du vil se den falde sammen om ørene på 2-3 stk. "farvellere", som der er tale om, og 10-15 stk pointjægere, som snart finder nye pointhuller at drive jagt i.

"Kandu (hehe) ikke li' lugten i bageriet, så fis af" .... Sån' har det jo også hele tiden været. Glem den lodtrækning - du skal vel ikke ha' flere præmier, eller hvad?? Glem de point - har du ikke nok??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 14:23

Hejsa Ram2
Jeg smutter ikke
Der skal sku mere til at skræmme en vestjyde

Jeg skal ikke vinde mere herinde
De to gange jeg har vundet-det må være nok til mig.

Og angående point
Jo dem har jeg rigelig af.
Nok til at afgøre hvem der skal have præmien de næste mange måneder

Den der med lodtrækning glemmer jeg ikke

Jeg kan godt lide når man kalder en spade for en spade

Hilsen her fra de solbeskinnet Esbjerg
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-09-03 14:26

Er det ikke lidt sjovt at tænke på at dem der er mest utilfreds er dem som har vundet *G*

i know how hard it is, men ham der ligger på 5.pladsen skal også have chancen

Hilsen her fra solbeskinnet Varde

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 14:27

>Brian.

Fint nok.

[citat]
Jeg kan godt lide når man kalder en spade for en spade
[/code]

Det går jeg meget ind for.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 14:33

Hejsa til Uffe og den gode gamle by Varde
hvor jeg forresten selv har boet engang

Om man har når måneden er omme
100 eller 5000 point
Så skal alle have en lille chance for at vinde
og det har man jo efter Kandu lodtræknings regler IKK?

Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 14:38

>Brian igen igen.

Sån' synes du m.fl. Men det er Kandu's site - Det er Kandu, der bestemmer, og synes de noget andet, og fastholder dette, hvad vil du så gøre?? Køb den, eller fis af!!

Kan du se andre løsninger??

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 16-09-03 14:46

>>Mest til Brian

Ja jeg er osse tilbøjelig til at sige : op i ( det sted hvor solen aldrig skinner med de skide præmier - ) det er peanuts, det er totalt underordnet - at du så måske har ret i, at Kandu ikke formulerer reglerne om lodtrækningens forløb - ja det kan godt være de ikke gør.

Men det er da så usigeligt hamrende, riv rav ruskende ligemeget.

Jeg har ikke deltaget meget i debatterne de sidste 10 dages tid - jeg er simpelthen løbet tør .... min motor er brændt tør for luft !!!

Kandu - er de seriøse, er stedet her seriøst ?
Er det Kandu eller os der gør stedet her seriøst, eller er det et samspil ? Ja ikk`....

Måske jeg på forhånd havde en fornemmelse for drejningen alt det her tog - og i dag kan jeg prise mig lykkelig for ikke, at have deltaget i f.eks det over-barnlige fis summer har kørt de sidste par dage ... DER er jeg enig med Kandu - fis dog af, vi gider ikke have dine bøvede point, er du ked af at være her så damp af - stille og roligt. Ikke alt det teatralske bavl.

Desuden mener jeg det er for dårligt at Kandu har kørt med en strategi om, at man "banner" folk herfra når de snyder ( opretter flere profiler DER GIVER HINANDEN/SIG SELV POINT!! ) vrigsted røg, sammen med en del andre på den konto - det burde gælde for alle.
Sålænge reglen er der - er det simpelthen for lavt at den ikke effektueres over for samtlige der bryder den !!!

Jeg mener at kunne huske summer og DK93 gav hinanden point - konens brug af mandens PC og omvendt er underordnet - at summer kommer med en laaaang forklaring/undskyldning på den lille ting er fløjtende uinteressant - hvis een ryger ud for, at have gjort som beskrevet - så er det samme regler for mig, for dig og for summer.

Ud af vagten......
--------------------------------------------------------------------------------

Gandalf - Kandu - nogen der erindrer King Creol ( e ) ?? *LOL* osv osv osv osv
tror vi allesammen er til grin - ikke hele tiden, men noget af tiden - men det kan osse sagtens lade sig gøre - er der ikke noget med det.

- set i bakspejlet er der foregået en del mystiske ting herinde gennem tiderne, de sidste uger har fået mig til, at ændre min opfattelse af Kandu - jeg forlader ikke Kandu - men har taget mit brug af sitet op til revurdering ... og ser nu mig selv som regelsætter for hvad jeg ønsker at få ud af stedet her.

Og Brian i al respekt - du skriver "kan du ikke lide lugten herinde sååå...."
JA fanden huleme JA - det er jeg enig med dem i - det er deres board, og i modsætning til andre steder ( ingen nævnt - ingen glemt ) er de faktisk ( Kandu ) ganske tolerante med deres brugere - var jeg ansat hos Kandu ... havde det fløjet mig om ørene med "bannings" til den helt store guldmedalje.

Bevares det er kritisabelt - at der går så længe mellem der svares på mails - det har jeg altid sagt .... og klart du, og jeg ( og andre ) mener jo selvfølgelig liiige at vores mail er god, relevant og kræver svar prompte.

Måske de er af anderledes opfattelse hos Kandu, måske de ikke er som dig og mig, måske de er anderledes skruet sammen - og så er sætningen : "Kan du ikke klare duften i bageriet, så skrid" - vel egentlig berretiget.

----

Karina

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-09-03 14:50

Undskyld jeg spørger lidt dumt (jeg er nok så nye her på kandu.dk republiken) men hvad er det som er forkert ved månedens lodtrækning..? Mener du de snyder..? hvis så hvordan snyder de..?

Mikael

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 15:06

Hejsa mikael_hanna

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

Det er godt nok en lang tråd

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 15:14

Hej Fnoller - troede ikk' du gad mere!

Hej Uffe - Troede ikk' du gad mere!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-09-03 15:20

3773 HVAD er nu det for noget bavl - *GG det har jeg da aldrig sagt noget - ikke som summer og uffe har i hvert fald - klart at tingene drejes rundt - jeg har udtalt et eller andet sted "at jeg overvejede (læs:OVERVEJEDE) snart at pakke mine sydfrugter"

- det er nu altså ikke helt det samme som at sige man går ( desuden ville jeg ikke underholde med jeg var gået - jeg ville såmænd blot gå - men det er åbenbart vigtigt for nogen at få sagt farvel og farvel og farvel og "så så man liiige mig" )

Karina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 15:29

Det er fandeme da ikke noget bavl, for nu lige at blive i tonen. Du havde såmænd bare ikke vist dig længe, såehhh....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 15:35

OK! Så lad os kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade... det her er ved at udvikle sig til noget manisk
For nu at bruge "duften i bageriet" som sammenlignings·grundlag.
Bagerbutikken hedder Kandu.
Kan man ikke li' brødet, så lad være med at købe det.
Kan man ikke li' bagermesteren, så forlad butikken.
Hvis bagermesteren vilkårligt, eller hvordan han nu ønsker det, uddeler en gratis kage en gang hver måned, så lad ham dog for h****** selv bestemme hvordan.
Deler man ikke bagermesterens mening om, hvordan han er forretningsdrivende... hwa' så? Der er butikker nok.
Ditto hvis det brød, som bages, "lugter" forkert.
Igen, igen, igen... det er Kandu's butik - ikke vores. Vi er ikke engang KUNDER, men kun BESØGENDE. Kandu bestemmer, råder og træffer beslutningerne i DERES butik. Passer det dem at sige sgu' fanden osv. så gør de det, det er dem, der betaler huslejen.

Kandu -> Slet dog orlyden til at være Udtrækning i stedet for Lodtrækning (så er den potte ude).

Nå men nu vil jeg ud og fejre datterens (Anita's) 20 års fødselsdag

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 15:43

Hejsa igen Ram2

Kandu kan da bare melde klart ud,i stedet for at krybe udenom
Hvordan lodtrækningen forgår

Når de gør det
Jamen så ved hver enkelte bruger herinde,at sådan er det.
Og det må man så rette sig pænt efter-også mig

Som kandu påstår det er nu
Jamen så tror alle de superbruger herinde at de har en lille chance for at vinde
Bare de har optjent lidt point.

Det sjove ved det hele er at Kandu ved jeg har ret
Og indrømme det gør de næppe
For så taber de ansigt over for brugerne
Men vorherre til hest
Det er sku da menneskelig at fejle.

De har nogle helt klare lodtræknings regler
Dem retter jeg mig efter.

Min personlige mening er at regler skal overholdes
Også i det virkelige liv.

Hvis Kandu bibeholder deres mening
Ja så kan jeg jo intet gøre
Og så har jeg jo frit valg på alle hylder

Til slut
En spade er for mig en spade,og ikke en skovl
En hest er for mig en hest,og ikke en hund
En lodtrækning er for mig en lodtrækning,og derfor ikke en vinder der er fundet på forhånd.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 15:44

Det vil jeg give dig helt ret i CLAN, men hvad med om de lige melder klart ud, istedet for at "forsøge2 at bilde os indat det faktisk ER en lodtrækning!??!

Og så må du ønske ANita en rigtig god fødselsdag, og god tur ud at spise!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 15:52

->Fnolle - som du selv skrev, du ville bare være skredet, ikk'? Du ville ikke stå og vinke farvel.

..og Uffe har jo smækket med døren (med mindre vi arter os).

->Brian. Kan denne her snart trække mere, Brian? Vil du lave mere ballade, så dump da point i store mængder. Jeg er sikker på at der er et par stykker, sådan godt og vel, der gerne vil deltage i lidt gang i gaden. Det kunne jo være kandu vågnede og finpolerede konceptet lidt.

->Næh Clan, nu våser du sgu lidt. En forretning er afhængig af kunder. Dvs ingen besøgende, ingen penge for reklamer, 0-økonomi. Det er korrekt det er kandu's side, men vi er alle brugere hos kandu. Det er klart vi som enkeltpersoner ikke har en hujende bønne at skulle have sagt, men hvis en væsentlig procentdel af kandu står og skriger om et eller andet der ikke er fornuftig er man nødt til at lytte bare lidt. Ellers har siden ingen eksistensgrundlag overhovedet. Tillykke med datteren Clan.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-09-03 16:03

- tjo - tja måske det kan da godt være hvis jeg engang får nok jeg - hvis nogen havde den mindste smule interesse deri - ville sige "Baj Baj og tak for jeres måde at være på allesammen" - men at dele point ud og "råbe og gabe" op om, at NU går jeg - NU kan I rende og hønse ... osv - det ville jeg ikke gøre, og hist op og kom herned.....

Jeg undrer mig til stadighed over at det der udelukkede til et eks. vrigsted, IKKE udelukker summer - så i og for sig mener jeg summer kører lidt på overdrevet, og hvis han var smart - og havde forhåbninger om at hans lille fadæse skulle gå i glemmebogen, ja så havde det klædt ham, at gå lidt mere stille med dørene end disse "uuuhhh se mig nu lige" indlæg igår bar præg af.
Pointsvindel er pointsvindel uanset hvad man har af fede forklaringer derpå.

Så tillad mig at byde både summer og Uffe29 Farvel og på gensyn - vi ses jo nok igen en skønne dag

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-03 17:24

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-09-03 18:49

Jammen der var den jo så *GGG
Velkommen tilbage e.p .... og hasta la vista Uffe

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 16-09-03 22:04

Hejsa
Sig mig lige!! - kan man ikke tage på øvelse (ud og lege krig) uden at der starter en hel krig herinde... Det var da utroligt - og her skal man ikke engang sove ude..

Nå - vil smutte et par dage mere på øvelse - hyg jer til jeg kommer tilbage.

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 08:46

G'morgen
Fed fest i går (det fortæller bankkontoen)
Ja, ja... det er sikkert rigtigt at uden "besøgende", så er der ingen "kunder", men jeg tror i og for sig at Kandu er bedøvende ligeglad med "kunder", så længe skidtet kan hvile i sig selv (det er min opfattelse). Hvis ikke så havde du med garanti 117 pop-up reklamer osv. hvilket ku' få mig til at fordufte i løbet af 0,5
Jeg syntes efterhånden det her pointkævleri, er ved at udvikle sig til noget hen a'la dengang mine børn var MEGET små, og ikke fik deres vilje.... sikken larm de kunne lave!
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 08:51

NB: 3773 takker for din hilsen til datteren
Jeg TROR nok Kandu har fattet budskabet... altså ingen grund til, at vi bliver ved med at prøve på at styre deres forretning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-03 12:31

Det varr vistnok også det jeg skrev igår Clan, den kan vist snart ikke trække mere, vel?

...men Summer kører stadig løs med den "ramske" hadekampagne. Temmelig u-snu af Summer og henvise til et link, der stinker af pointrytteri.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 18:13

Hej igen til 3773
Heri er vi 100% enig (begge dele)
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-09-03 13:13

dit spørgsmål "kan du bruge det svar til noget"?
Nej, det var der ingen der kunne, spørgsmålket er uddybet, så hvorfor i alverden blir du ved med at forhøje? Jamen jeg undrer mig bare! Hvis det er for at belønne en eller anden, kunne du så ikke bare skrive det med det samme?
Mvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 13:15

Tak for svaret Fnollerpige.

en god kommentar
som lige bliver belønnet med 100 istedet for en
Selv om jeg ved du er bedøvende ligeglad med point

Ham der    King Creol som 99% sikker,var en fra teamet kandu af
ham kan jeg godt huske
en meget festlig fyr,som dukkede om som trold fra en æske

Mvh og en rigtig god weekend
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-09-03 13:19

Tak .... er jeg så med i lodtrækningen nu *GGGGG ??

God weekend til dig osse.....

Ja point - måske det næste vi skal have lavet om på herinde !!!!

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 20-09-03 00:50

BØRN kære børn, få jer et LIV