/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
500 til CHRELLE fra CLAN
Fra : CLAN
Vist : 389 gange
500 point
Dato : 16-09-03 12:00

Hej Chrelle
Du henstår stadig i mystikkens tegn, og er en person af ganske få ord
Her er de 500, da jeg nødigt skulle betragtes som en mand, der ikke står ved mit ord

Hygge... og fortsat god dag til dig
Søren

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 12:26

Undskyld jeg blander mig her...

Men kunne det tænkes at Chrelle let ikke abbonere på "smalltalk"??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 12:39

Hej Nicolehh
Du skal være velkommen! Den er jo oprettet på Smalltalk
Der er ingen tvivl om, at Chrelle ser denne "streng". Jeg har nemlig henvist til den på hendes/hans sønderbombede spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/22512
Hygge...
Søren

NB: Så du mit svar på "vejret" ?
Ellers er skalaen her
http://dmi.mondosearch.com/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=26&EXTRA_ARG=&CFGNAME=MssFind%2Ecfg&host_id=42&page_id=732416&query=vindstyrke&hiword=VINDSTYRKERNE+vindstyrke+VINDSTYRKEN+VINDSTYRKER+

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 12:49

Ja, jeg så dit svar, og svarede også på det...

oki, du har lagt et link til denne Chrelle, så må vi jo bare håbe det bliver fundet, for du holdte jo hvad du lovede...

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 16-09-03 16:19

Hej Clan

Jeg tror slet ikke at Chrelle hedder Chrelle, men derimod Cruélla

Tillykke med din datter

P.S. Her er Smilyén jeg tænker på når du dukker op (lidt gulnet i kanterne- No hair- og briller.)

Hilsen Blyb

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-09-03 08:25

G'morgen o
Ja, ja Blyb Overdrivelse fremmer forståelsen
Tak for lykønskningerne... vi havde en rigtig hyggelig aften, og der er ikke flere møl i min tegnebog
Det var da ikke pænt, at kalde Chrelle for Cruélla (tsk, tsk). Jeg sidder med den forestilling, at det er en MEGET genert personlighed, for det er nu ikke ret meget, der kommer fra den kant. Han/hun kunne da godt lige vise sit ansigt (evt. bare skrive hej!), så jeg ka'ku' få afleveret de her 500. Spørgsmålet kan jo ikke trækkes tilbage, så points skal uddeles. Points er som penge - hvis de ikke er i omløb, ja så er de intet værd... ikke fordi jeg går så højt op i dem, det være sig penge eller points. Jeg er så heldig, at ha' det jeg har behov for af begge dele... naaaah kontanter kan man vel aldrig få nok af, men jeg klarer mig da.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:36

Hmmm! Chrelle er vist en sky lille ting
Kuk-kuk... kom bare frem, vi bidder ikke
Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-09-03 20:45

Go'aften CLAN

ØØØHHH, hvorfor er det egentlig, at du vil give hende/ham "den grusomme" 500 point??

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:52

Hejsa blyb
Jamen det er da fordi, vi mere eller mindre bombede Chrelle's spørgsmål tilbage til stenalderen. Nu fik jeg så de 500 fra Chrelle... og jeg syntes faktisk ikke, jeg fortjente dem... eller havde brug for dem, så jeg vil bare "betale tilbage".
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-09-03 21:03

Okay Clan
Jeg har lige set på linket til "Dengang verden gik af lave".
Du udlover jo allerede der de 500 (jeg undskylder at jeg er sen hjerneskadet og altså lidt tungnem)

Meeen altså CLAN, den der prik . du kalder på, den kan jeg da godt lave.

. PRIK

Hilsen Blyb.

Accepteret svar
Fra : chrelle

Modtaget 500 point
Dato : 18-09-03 21:10

Hej, Jeg har ikke været på i et par dage.
Tjah, jeg har vel ikke så meget at sige.
Det er derfor jeg får så mange ledige point samlet sammen. Derfor ville jeg være gavmild.
Og der er noget der tyder på at jeg valgte den rigtige.
Det jeg var ude på var bare at få noget at grine af. Håbede på at nogen ville komme med nogen fantasifulde svar.
Det var det lidt småt med men dine var helt i den rette ånd. Derfor fortjente du pointene.

Hilsen Chrelle.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-09-03 21:13

Chrelle
Hvordan samler du ledige point, hvis du ikke logger på???

Blyb

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 18-09-03 21:28

Jeg logger på næsten hver dag.
Men indimellem går der et par dage hvor jeg ikke har tid.
Og så har jeg iøvrigt sjældent noget jeg vil spørge om.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 21:52

Bingo... og Jubiii
Nåååh, der er trods alt liv i Chrelle
Som lovet, så er der 500 flade sandaler i kassen
Nu har du jo vist dit ansigt... og er straks mere rolig. Var ved at være så bekymret, at jeg var ude og lede efter min gamle lommelygte - model Nefa. Den har det som Storm P. engang skrev omkring statestik. Den får I lige inden jeg lukker og slukker.

Citat
Statestik er som en gammeldags gas-gadelygte.
Meget god at læne sig op af, men belyser tingene af helvede til.

Nu hvor vi er ved statestik (ved ikke hvorfor, det dukkede op inde i hovedet på mig - sikkert en loddefejl)

Hvis man nu står med den ene fod i en spand isterninger, og den anden i kogende vand, så skulle temperaturen statistisk være behagelig.

Det er også statistisk bevist, at alle alkoholikere startede med at drikke mælk.

Kan I nu alle sammen hygge jer. Vores veje X nok hinandens igen, igen
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 21:56

Tak for svaret chrelle. Rart at se der er lidt liv i dig...
Søren

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 18-09-03 22:04

Rygterne om min død er stærkt overdrevne
Tak tak Clan, det er næsten alt for meget.

Og apropos statestik, så var der den om de tre statistikere der var på andejagt.
De kommer vadende gennem mosen da en and pludselig flyver op foran dem.
Først skyder den ene, en meter over.
Så skyder den anden, en meter under.
Og den tredje råber: "VI FIK DEN!!"

Eller som Mark Twain sagde:
Der findes tre slags løgne: Hvide Løgne, Store Løgne og statestik

Kommentar
Fra : CLAN