/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skifte brugernavn
Fra : Mille35
Vist : 265 gange
50 point
Dato : 16-09-03 11:06

Kan man skifte brugernavn ???????

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 11:11

Hej Mille 35
Nej
Du bliver nød til at oprette en ny profil herinde,med det nye navn
og så bruge den istedet for
det er fuldt lovlig
Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 11:13

Nej, det kan du ikke...
du kan oprette en ny profil, med det giver ballade!!

ellers kan du forsøge at skrive til Kandu, via linket til højre, og høre om de vil ændre det for dig!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 11:52

>nicolehh

Hold nu op med det sludder og vrøvl. Der er da ingen der brokker sig over at nogen har flere profiler. Men der er klart, at nogen der brokker sig, når det bliver opdaget, at man misbruger og manipulerer med dette.

Mille53 kan da blot oprette en ny profil, og så skrive, at hun? fra d.d. bruger det nye nick

Ram

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 12:01

Der skulle selvfølgelig stå "linket til VENSTRE"

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-09-03 21:54

Men ville det blive betragtet som svindel, hvis man tog sine points med sig? Det kan man jo gøre ved at sætte dem på et par spørgsmål eller flere, og så give sin nye profil dem.
Jette

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 17-09-03 22:16

Så ville det være svindel ja, for de point du giver dig selv i et spørgsmål, vil ikke stå som ledige point, men som superpoint, og de er jo med i månedes konkurence...

Så det kan du ikke gøre på den måde!!!!

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-03 22:40

Hej nicolehh.
Det var et teoretisk spørgsmål, for jeg har ikke tænkt mig at skifte brugernavn. Men du har ret, de ville blive til superpoint.
Jeg spurgte, fordi der åbenbart er en del, der gerne vil skifte brugernavn, og de taber jo alle deres point. Personligt synes jeg, de point er til at stoppe et helt bestemt sted hen, men der er jo en del, der er meget glade for dem.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 18-09-03 08:34

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 18-09-03 09:11

Undskyld mig Mille35, men hvad var det lige der var så godt ved det svar Jernladyen kom med der??
Var det at hun gav mig ret, eller var det at det var et teoretisk spørgsmål?

Jeg undres bare, for har lagt mærke til at det er sket før, at folk der ikke kommer med noget egenligt svar får point for det...