/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalg 13
Fra : summer
Vist : 519 gange
500 point
Dato : 16-09-03 10:27

Nu er der jo så rene linier - altså slet ingen:

Tip fra Kandu-teamet

http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Citat
Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Samt dette.

Citat
Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Så må det vel være klart for enhver, at alt (næsten) er tilladt på Kandu. Således også ram2’s fortsatte gadedrengestreger.

Derfor fortsætter mit ”Ophørsudsalg” af point – et pointsystem som intet er værd. Mine opsparede point skal ikke gå til spilde, når jeg forlader Kandu. Og som Kandu-teamet antyder m.h.t. til de mange protestindlæg fra diverse brugere, er det ”udefinerede frustrationer”

Dette viser med al tydelighed, at Kandu ikke har læst min mail ang. ram2 eller er totalt lige glade.

Så kære Kandu-team. Min exit er ikke et øjebliks ”frustration”, men velovervejet handling. Jeg har været med i 3½ år, men siden ram2 kom til, har der konstant været ballade. Den opførsel han lægger for dagen har jo så nu fået det blå stempel.

mvh
summer alias de brugernavne ram2 mener jeg også har

Et lille eksempel til slut.
ram2 skriver til nettepost:
Citat
Hej summer. (Nettepost)

Godt at se dig igen. Var det rart med en tænkepause.

Som du skriver i dit tip, så tror du at jeg er jeg på banen inden der gået 5 min. Den holdt nu ikke helt, men da jeg nødig vil skuffe dig, vil jeg lige sige hej til dig, og tillykke med den nye profil. Nettpost - Godt
Du skal lave meget om på dine formuleringer, før du ikke kan genkendes.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-09-03 10:30

Støn..Ram nu tror jeg du skal dukke dig lidt, vi er nogle stykker der er ved at være godt og grundit trætte af dig.

Mvh Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-09-03 10:31

"Grundig" skulle der da stå
Sus

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 16-09-03 10:31

Jep helt enig!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 10:36

Summer, bliv hos os, vi har brug for din gode råd og besvarelser...

Luk af for Ram, og hjælp os med at få dette forum tilbage til kammertonen igen...

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 510 point
Dato : 16-09-03 11:10

Til
Mango - kpm10 og nicolehh

I kan også selv være med til at få kammertonen tilbage herinde, ved simpelthen, at ignorerer alle Ram2´s indslag og kommentarer....hvis alle der er trætte af Ram2´s tone gør det, vil det jo nok ende med, at at dette bliver et hyggeligere forum - og måske en dag Ram2 vil vågne op og indse at det måske kunne svarer sig at ændre kurs (men med det jeg kender til Ram2, og dét at det endnu ikke er sket, så tvivler jeg - men håbet er grønt )

Summer

Mange herinde støtter dig og er kede af at du stopper, så kunne du evt. ikke lige overveje din beslutning igen??? .....selvom det nu nok er ret svært, men på den anden side så har du markeret dit synspunkt og mange har vist dig deres opbakning og dermed vist Ram2 at han er "forkert" på den......såååå....

// Toupie

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 11:28

Hejsa
Mange herinde støtter dig, du er ikke alene

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 11:36

Toupie, jeg tror også der er mange der vil "ignorer" Ram2 efter denne oplevelse!!!

Det er aldrig rart når nogen går...

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 11:38

Toupie -> Du har været her i snart 1½ år, så du får pointene, ellers msitænker ram2 jo bare dig for at være mig, eller omvendt. Pøj, pøj til alle.
Den dag jeg erfarer at ram2 er skredet, eller miraklet er sket - han har forandret sig, vil jeg overveje at komme igen.

mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 11:40

Sorry glemte acc.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 11:46

JAA!! kom tilbage til os, det vil glæde mange!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-09-03 12:09

Summer

Det ville da være et kompliment, at blive mistænkt for at være dig

Håber du kommer tilbage en dag.....og at vi andre så også er her til den tid.

// Toupie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 12:37

>Toupie.

[citat]
Mange herinde støtter dig og er kede af at du stopper
[/code]

Dit *mange* løber så vidt jeg lige kan tælle mig frem til, op i max. ca. 10-15 brugere.

Hvis de resterende brugere udgør 80.000. Er det så mange?? Er der noget om, at overdrivelse fremmer forståelsen for egne synspunkter?? Måske, men det er ikke særligt overbevisende.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-09-03 14:27

Hm, jeg har da også udkæmpet et par gevaldige
bravallaslag med Ram2.

Men efter min oplevelse skyder han i så udpræget
grad med spredehagl, at det kun er sjovt.

For vel fyrer han en gevaldig masse af
- men intet af det rammer.

PS! Undskyld, den sene kommentar, men jeg måtte lige vente,
til spørgsmålet var blevet lukket.
For ganske vist havde jeg næppe fået point - men HELT sikker
kan man jo aldrig være.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 14:34

>Rellom.

Du er håbløst bagud. I dag bruger man "Splatterpistoler". Man sigter - man rammer - det kan tydeligt ses - det er pi... irriterende (at det kan ses) - men det er ikke dødeligt.