/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ophørsudsalg 12
Fra : summer
Vist : 578 gange
500 point
Dato : 16-09-03 10:10

Tip fra Kandu-teamet

http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Citat
Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Samt dette.

Citat
Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Så må det vel være klart for enhver, at alt (næsten) er tilladt på Kandu. Således også ram2’s fortsatte gadedrengestreger.

Derfor fortsætter mit ”Ophørsudsalg” af point – et pointsystem som intet er værd. Mine opsparede point skal ikke gå til spilde, når jeg forlader Kandu. Og som Kandu-teamet antyder m.h.t. til de mange protestindlæg fra diverse brugere, er det ”udefinerede frustrationer”

Dette viser med al tydelighed, at Kandu ikke har læst min mail ang. ram2 eller er totalt lige glade.

Så kære Kandu-team. Min exit er ikke et øjebliks ”frustration”, men velovervejet handling. Jeg har været med i 3½ år, men siden ram2 kom til, har der konstant været ballade. Den opførsel han lægger for dagen har jo så nu fået det blå stempel.

mvh
summer alias de brugernavne ram2 mener jeg også har

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 10:24

Jamen Summer, ville det ikke være "sjovere" at blive her og "kuglekrave" Ram2??
Nu når det tip kan forstås som "alt er tilladt"?!!??

Jeg kan kun give dig ret i at det har været hæftigt, og at du har al mulig grund til at være bitter, men jeg syntes bare at du "glemmer" os der nyder godt af dit selskab!!!

Du har truffet din beslutning og den holder du sikkert også fast ved, men bliv dog og støt os andre, der mister muligheder har for at få svar på de mange spørgsmål, dette forum er lavet til, og så luk ørene for Ram2!!!

BE OM!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-09-03 10:27

Skyld kan ingen bruge til noget, men selvransagelse er en god ting, et eller andet sted håber jeg at folk vil tænke sig lidt om herinde efter denne exitforøgelse
Jeg synes det er rigtig ærgeligt at alle i gæve gutter smutter herinde fra, men jeg kan et eller andet sted godt forstå dig summer, hvor må det være frustrende at blive beskyldt for noget, som jeg er sikker på du ikke er skyldig i!!
Jeg har ellers holdt lav profil i alt dette her, men jeg hader når nogen behandler hinanden så dårligt...jeg håber du dukker op igen en dag, når der er kommet lidt mere ro over vandene.
Mange knus og god vind
Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 11:11

Hej sus og alle I andre
Tjahhh! Der er da vist nok vindstyrke 13 (orkan) lige nu, men som vejret i det virkelige liv... der bliver sol igen.
Vi og mange andre, glemmer hvad der står i Kandu?dk nemlig "Vejen til en hurtig løsning". Det misforstås ofte, og bruges til at diskutere stolpe op og stolpe ned, om den ene nu er gul eller blå, tyk eller tynd, nærtagende eller følelseskold, glad eller sur osv... og vi glemmer at hver fugl synger med SIT næb, og så sandelig også lytter med SINE ører. Nogen ved mere end andre, har mere erfaring osv. osv.
Nu kommer kineseren igen: Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting
Skulle vi ikke bare huske på:
Citat
Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.
Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Og nu vil jeg hygge mig videre på Kandu.dk
Søren

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 510 point
Dato : 16-09-03 11:18

Jamen du har jo igen så evigt ret....jeg hygger skam også videre og tror også på: At oven over skyerne er himlen altid blå...det sagde min mor altid.
Og hvad mor siger...det er altid det rigtige
Knuser til alle fra mig
Sus

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 11:22

Også hygge og hejsa.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 11:28

Clan - orkan er alså vindstyrke 33 (ca. 120 km/t), bare så du lige er klar over det...
(det var i vejrudsigten i aftes)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 11:45

Nicoleth... jeg er bange for du blander skidt og kanel sammen. Der er ikke noget efter den "gamle" skala, som går over 12
Se...
http://dmi.mondosearch.com/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=26&EXTRA_ARG=&CFGNAME=MssFind%2Ecfg&host_id=42&page_id=732416&query=vindstyrke&hiword=VINDSTYRKERNE+vindstyrke+VINDSTYRKEN+VINDSTYRKER+

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 11:48

NB: Med den "gamle" skala menes Beaufort skalaen

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 11:50

Tja, det var nu også m/sek jeg tænkte på, så du får ret og jeg får ro!!