/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning 6
Fra : briani
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 16-09-03 10:05

Til Kære Kandu.
Tak for jeres tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5144
I skriver
” Eller er det sådan, at det er selve svaret man ikke bryder sig om, hvorefter man bliver ved med at stille det samme spørgsmål? Forventer man da en gentagelse i de uenlige?
Sidst er det set i tråden ”lodtrækning”, hvor man modtog et klart og hurtig svar fra en samvittighedsfuld kandu.dk medarbejder, men da det ikke passede ind i den til lejligheden opstillede konspirationsteori, ja så valgte man at se bort fra det.”

Årsagen til jeg ikke er tilfreds med svaret jeg fik fra jer af er.
At det jo ikke passe det jeres samvittighedsfulde kandu.dk medarbejder skriver til mig.
Nemlig dette

” Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der
vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste
gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også
været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.”

Det kan da godt være at jeg er en kæmpe idiot set med jeres øjne.
For kun en komplet idiot kan da blive ved med at tro på, at månedens
lodtrækning har noget med lodtrækning at gøre:

Hvorfor melder i ikke bare KLART ud,hvordan lodtrækningen foregår.

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

og kom med din kommentar.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 16-09-03 10:28

Tror ikke du skal regne med at få andet svar efter den udmeling fra Kandu!!!

Lidt ærgeligt, da jeg (og sikkert og andre) også godt kunne bruge en bedre forklaring!...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 10:38

Hej nicolehh
jeg tror nu heller ikke selv inderst inde
at Kandu vil indrømme deres stor fejl
De vil ikke engang henvise til et links,som beviser at der er en længere nede i rækken der har vundet.
men give en kandubruger ret i at kandu bryder deres egne regler
ja den må være svær at sluge.
når de derinde ved jeg har ret

Mvh til dig og dine kære
Brian

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-03 12:02

Jeg ved sgu snart ikke Brian (og alle i andre).

Snart rejser spørgsmålet sig, gider man egentlig dette her forum? Har det udspillet sig selv?

Jeg blev allerede som ny bruger provokeret af pointsystemet, men det tog ikke lang tid at gennemskue at: "Det der behøver vi vist ikke". Jeg har tidligere klart tilkendegivet min mening om dette.

...og når nu systemet er der, irriterer det mig grænseløst at folk spørger, man svarer og så hører man ikke en skid mere. Det er uhøfligt så det klasker. Jeg dumpede i lutter raseri en henvisning til Ruder4's link til mit tip (indviklet ikke). Og sørme om ikke der var en spørger der reagerede. Han havde godt nok spurgt i februar og så iøvrigt ikke reageret siden. Nu kunne "man" pludselig oplyse at jeg jo ikke rigtig havde svaret som forventet. Nå, nå - et glimt og et brag og så havde vi fundet et par links og sendt en pdf til manden. Se se, så kunne det lykkedes. Skidtet blev skam accepteret.

Alle de resterende svar og abonneringer er stadig ikke afsluttet - der er vistnok et par hundrede. Som jeg tidligere har ytret i andre tråde - fuck points'ene, men jeg vil gerne have en bekræftelse på det svar jeg har afleveret - enten negativ eller positiv.

Heraf kan jeg kun udlede at en frygtelig portion kandu-brugere er grusomt uopdragne og uhøflige. Om det er tankeløshed eller hvad det er skal jeg ikke sige. Det er også muligt man kun har logget sig på for en spørgsmåls skyld og så har slettet abonneringerne. Men kun een reagerede i fredags. Resten skider på henvendelserne (eller får dem aldrig).

Nu er jeg først på idag, og kan se at week-enden og mandagen er gået med diverse blip-båt om videreførelse af din tråd Brian. Som dig synes jeg heller ikke at kunne læse andet end en sang af Carl Nielsen. Men lidt "skægt" er der kommet. Jeg vidste ikke Gandalf havde to kasketter. Jeg vidste ikke Uffe havde to kasketter. Jeg var sikker på Ram havde lavet et eller andet (selvom han ikke gad kommentere, da jeg adspurgte) - hvilket han jo også så smukt erkendte, ved at indrømme at han havde "vistnok tre login's".

Summer's og Uffes udmelding er da ganske sjovt og kunne vække Kande en kende, men de bærer sig jo totalt åndsvagt ad. Havde Summer og Uffe dumpet points'ene eet sted havde det nok lavet mere larm. Men han skriver bare et eller andet forkølet om at tækkes Ram og for at ingen skal råbe snyd osv....

Nå tror vi skal have fat i Ram's og min gamle plan med at fuppe det der pointsystem. Dimsen de udlover kan man sgu altid skænke til en spejdertombola (skønt jeg godt kunne bruge en printer)!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:06

Hej 3773.

Min gode ven og rygklapper

Gaaab hvor kandu efterhånden har udviklet sig til et dybt tragisk og røvkedeligt show, hvor overdrivelser af astronomiske størrelser fyger rundt, for at understøtte bitte små latterlige holdninger og postulater. 2 mand forlader Kandu (den ene på skrømt) under et stort opslået point show, og straks er klynkerne fremme med udtalelser som: "Vi er mange.....bla bla.....

Og den glansløse "Prima Donna summer" har formedelst 6-7000 point købt sig et blegt rampelys, hvor han på scenen i str. 48 (2 venstre fødder) danser Svanens død", som retteligt skulle have heddet "summers selvmord for åbent tæppe".

På første (og eneste) række sidder 10 -15 blege tilskuere, og klapper på opfordring, for ikke at risikere at miste muligheden for at blive begunstiget, når han rundhåndet uddeler arveforskud.

Der er ikke et øje tørt. Den sidste redningsplanke - Kandu - har undsagt ham hans ultimative krav. Der er ingen vej tilbage, hvis han ikke vil tabe ansigt for brugerne (minus de 15 på første række) og Vor Herre.

Hvad skal der dog blive af den stakkels Kandu-enke DK93.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 13:20

Heeeeeeee, heee he he he he.....

......og jeg klapper dig kun på ryggen for at være sikker på hvor kniven skal ind, Ram........og for at snuppe din tegnedreng!

Stuur stuur nummer..........

Satte man ikke uforsørgede enker på fatiiggården i gamle dage Ram?

...PS Ram, hvorfor opgir' du bare dine tråde (selvom du ikke liiiiige brugte navnet Ram), den kunne da være blevet meeeget sjov.

PSPS -> Ram, hvis du er heldig bor Mogens Z. i værelset til den ene side og Summer & DK på den anden side, når nu du skal på ferie. Og hvis du er rigtig rigtig heldig, får du også et maveonde!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:28

>3773

Tegnebogen glem den - det er spildt ulejlighed. Klapper for at finde hvor skal ind... Bare brug et af de gamle huller, er før blevet dolket der.

Hvaffor en tråd???? - undskyld er lidt distræt!!

Værelse ved siden af xxxxxx & xxxxxx & xxxxxx Glem det, jeg bor gerne i Bivuak på stranden.

Dårlig mave - uha det er værre.

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 13:32

Arrhhh Ram, der er sgu ikke så mange ordkunstnere her, indrøm.......du har et og andet at gøre med kunstnernavnet Pinnochio (det er sgu ikke engang til at stave til).

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:42

>3773

Nej nej og endnu engang nej - Believe it or not. Jeg har chekket efter hvilke profiler der er aktive. Jeg har 1, som jeg 1 gang har brugt i en kommentar for 7 mdr. siden,
Så oprettede jeg 2 mere - derfor skrev jeg, at jeg ikke helt var klar over hvor mange der virkede, og de andre 2 lod jeg referere til en mailadresse på et eller andet skodsted, som åbenbart ikke registrede min tilmelding.

Det medførte så, at da Kandu sendte PW, så kunne jeg ikke få fat i dem. Så droppede jeg skidtet. Så facts er - jeg har én ekstra, men i egen IP, så hvis Kandu skulle spærre mig af, så ryger den osse. Men jeg har luret zonkerdrengen af, så det skal aldrig vare mange nanosec. før du ser mig i fuld kamprustning eller Tyrolerbukser igen.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:51

>3773

Ahhhhee okay!!! - Hukommelsen er ikke hvad den har været. Slog lige efter - der var lige 2 gange i primo august (summertime - du ved ) - en gang til andersjensen (zonker), og en anden gang til en nød fra DK.News Sorry

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-03 13:52

Hvem faen er det så, ham Pinnochio????? og hvorfor skulle du ikke have verbale øretæver? Med den svada han/hun/den kom med burde du klart have haft et rap over den femgaflede med en linial. Men "man" glemte helt fuldstændig Ram. Og tråden døde på pludseligste.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:56

3773.

Jeg ved det ikke - Kan ikke forklare det, er et stort ?. Men fridaflip har da været inde og kigge med et par ord, under et summers pointshow.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:59

pointshows - sorry
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-09-03 15:02

Du må da være temmelig fatsvag!!!!
Jeg har jo mere end engang fortalt, at Pinnochio er MIN KÆRESTE
Har godt set, at du gerne vil fortsætte tråden "Herskab og Tjenestefolk", men Pinnochio gider ikke mere- Så du må nøjes med mig

Ram kender jeg kun her fra Kandu. At du og visse andre så tror at Ram skulle være den samme som Pinnochio er jeres problem. Der er ligefrem blevet antydet, at de har samme sprogbrug og slåfejl, men nix nej du er helt galt på den.

Kan det være at mistænksomheden er opstået, fordi jeg har udtalt jeg godt kan lide Ram's (til tider helt vanvittige sjove og særdeles rammende måder at udtrykke sig på)? Jamen sådan kan min kæreste også være- og ham kan jeg jo også godt lide.

Fridaflip.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 15:14

>Fridaflip.

Tak for verificeringen. Jeg tar nu 3773's harmløse mistanke som en kompliment, og jeg kunne såmænd sagtens være Pinnochio, men da jeg synes jeg har rigelig at se til med Ram, så nøjes jeg med én profil. (Pt)

Det er da altid rart at blive bakket op, men i den aktuelle tragikomiske summersag har jeg såmænd ikke brug for hjælp. Jeg har rigeligt i den hjælp som summer helt frivilligt og yderst elegant (læs klodset) leverer.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-03 15:39

Nu ved jeg ikke om jeg ligefrem er fat-svag, men mit kompliment til Pinnochio - du matcher Ram ved tastaturet og er bestemt ingen ringe ordgyder.

Jeg fik min skumle mistanke, idet Ram jo havde truet "med et eller andet". Og indlægget var da bestemt i hans tråd. Men jeg mangler da stadig Pinnochio's karakteristika af Ram - den ville da nok være mindst ligeså underholdende som resten.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-09-03 15:48

Hvis du ser godt efter i tråden Herskab og tjenestefolk vil du opdage, at Pinnochio kun omtaler de personer som havde deltaget i tråden FRIDAFLIP OG PINNOCHIO SNYDER- og den havde Ram jo ikke deltaget i.

Fridaflip

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-09-03 16:04

Nåhhhhhhhhhhh Den havde jeg sgu ikke fanget.

Sorry....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-09-03 16:55

>3773.

Har lige fundet ud af, at jeg har en profil mere - altså 3 i alt. Men den har aldrig været brug. Jeg er ikke specielt god til at huske alle disse opl. så jeg holder mig nok i skindet.

Jeg har jo set hvor grueligt galt det kan gå, når man klosser godt og grundigt rundt i sine nick's, bare for at understøtte og give sig selv medhold

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 12:55

Tak for svaret 3773.

En god kommentar
som lige bliver belønnet med 100 istedet for 1

Mvh Brian