/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Underskrift via nettet!
Fra : mango
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 16-09-03 09:55

Er en underskrift givet på nettet gældende? Og i så fald, hvornår er den gældende altså i hvilke tilfælde?

Jeg har netop haft besøg af en veninde som arbejder med FLP (Aloevera) og hun er blevet lokket ind i "FAIRPRIS" som lovede hende guld og grønne skove.
De lovede hende en masse kunder, hvis hun betalt 5.000 kr. for et område, herfra ville de så henvise til hendes produkter...der er bare ikke sket en fløjtende f.. i et helt år.
Dette kan jo så samtidig være en advarsel om dette "Firma"

Med venlig hilsen
Mango

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-09-03 10:01

Definer lige underskrift via nettet, og er det i øvrigt det eneste der gør sig gældende??

Det ser ud som om hun har betalt pengene, og hvad har de kontraktligt forpligtet sig til at levere?? er der tale om en vis mængde leads eller er der andre vilkår der gør sig gældende?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 10:05

Hejsa

Du kan læse meget mere om det her

http://www.unfairpris.dk

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-09-03 10:10

Ja hun har desværre betalt...leads??? Hvad betyder det?
Det har lovet hende at de ville henvise kunder til hende, som efterspurgte Aloeveraprodukter. Hun skulle selv gå ind på deres hjemmeside og tjekke og´m der var nogen, der var et par stykker, men der stod bare noget a la : " et alternativ til produkter i MATAS - "Gitte Herlev"
Hun har jo ingen mulighed for at komme i kontakt med de mennesker!
Det er et stort "røvrenderi" det firma. Nu står hun i den peniple situation at hun ikke har fået sagt skidtet op (skulle have været gjort for 14 dage siden) og har nu fået en regning på 10.000
Hvad katten gør hun nu? Det er jo unægteligt nogle trælse penge at komme af med..for ingenting?
Mvh.
Mango

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 210 point
Dato : 16-09-03 10:23

Tjah, desværre er der ikke meget at gøre, i og med hun ikke har sagt op i forhold til kontraktens betingelser har hun gjort sig skyldig i en såkaldt "undladelsessynd" hun hænger nok på det.

Leads=emner og hvis kontrakten lover hende en vis mængde, eller en vis kvalitet på de emner hun skal have så har de misligholdt deres del, men hvis hun ikke på et tidligere tidspunkt har gjort opmærksom på dette, står hendes sag desværre ikke for godt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-09-03 10:33

Øv..jeg lader lige tråden stå lidt endnu..håber da at der findes en udvej.
Mvh
Mango

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 13:53

Hej Mango
Prøv at støve lidt på http://www.forbrugersikkerhed.dk/index.asp
Under e-handel http://www.forbrugersikkerhed.dk/cat_162.asp
Søren

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-09-03 14:01

Det ovenstående handler om forbrugersikkerhed, når man har forhandler status er det helt andre regler der gælder

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 13-10-03 22:55

Tak for svaret Better_Performance.