/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalg 11
Fra : summer
Vist : 623 gange
500 point
Dato : 16-09-03 00:07

Vi tager lige et mere inden sengetid

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-09-03 00:09

Hallo.....

hehe
Har det nogensinde været bedre......hvis ja....hvordan..???

hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 00:09

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-03 00:16

Humor smiley (eller hvordan det staves) - ret god....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 00:18

det er såmen bare go nat og sov godt til summer..............

Kommentar
Fra : pigelil

Dato : 16-09-03 00:19

Hej

hvordan får man point her ?

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 00:25

pigelil du får point ved at en bruger acc. din kommentar som svar. Desværre kan jeg ikke give dig nogen, da jeg så får ørene i maskinen for at være dobbeltbruger. ram2 ville straks beskylde mig for at være pigelil, da du er ret ny på Kandu.

God vind
summer

Kommentar
Fra : wipo

Dato : 16-09-03 00:49

hej
som forholdsvis ny bruger her syntes jeg nok at der er MEGET hakkei her i firmaet.
til summer: som du selv betegner det :en børnehave.
det er da godt at I ikke står overfor hinanden så ville jeg nødig være i nærheden.
jeg troede det var for at hjælpe man gik ind her, men der sker åbenbart også meget andet.

m.v.h. Wipo

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-09-03 00:52

Hej summer

Hvordan laver man 1 point spørgsmål...???

Jeg kan da skænke dig de 50 point jeg har sat i min tråd.....så kan du dele dem ud hvis du vil....??.....

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 16-09-03 07:00

> summer

Synd du bliver ved og ved med dette pjat, du kan s.. da bare blive væk fra siden, det gør jeg da selv engang imellem.

Den måde du her tæppebanker siden jager jo alle lidt nye væk igen, og du er skyld i at måske interessante spørgsmål og svar hurtigt ryger væk fra de sidste 25.

Tænk dog lige på andre end dig selv.

Bantam

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 16-09-03 07:16

Hej Summer.

der er noget om det du skriver....

mvh 4u2

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 08:28

Hej med jer alle sammen.

Var det ikke en god idé at få afviklet alt det der farvel sjov, så der igen bliver plads til os der har noget at spørge om og måske lidt at byde ind med. OPFORDRING: SE SÅ AT BLIVE FÆRDIG OG LAD OS FÅ FRED.

Søren i Domkirkebyen Roskilde

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 16-09-03 09:23

SUMMER: Heyyyyy! Kaster den lige herind også, du SKAL sgu' læse den her.

Heyyyyy! Summer
Hvad fanø... 'det gør du bare ikke!!! Som laurenzio er inde på (undskyld mig) "some fuckin' morning call"
Jeg håber da du har ombestemt dig lidt, efter en god nattesøvn.

Det er i orden at blive sur, gal, tosset osv. men ligefrem at forlade etablissementet, det er da lidt hen a'la at overreagere. Hold en ferie hvis det hele er blevet "for meget".
Alle herinde på Kandu indeholder "noget", det være sig godt og skidt, om vi er runde eller tynde osv. men vi er alle med til at kaste solstråler på livet, hjælpe hinanden... og til tider kaste mudder efter hinanden (mener jeg ikke, at jeg er god til).
Kig på Kandu som en sammenkogt ret (metaforisk). Nogen kan li' karry, andre hader det. Til tider bliver retten for stærk og til andre tider smager den af helvede til. Til andre tider er der for mange kokke, som ødelægger retten (hvis man altså vil være køkkenchef alle sammen)... men det er jo sådan livet er.

Tænk over det en ekstra gang... hold en lille "ferie". eller hvad der nu skal til. Du vil da være et aktiv der er træls, at skulle sige farweller til.
Du er squ ikke så gammel og nedslidt, at du behøver at gå på pension

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-09-03 09:26

Du har sgu haft en ordentlig bunke points at dele ud af ..! Har du aldrig haft nogle spørgsmål du gerne ville stille..? Eller er du en altvidende Guru som bar samler points..?

Mikael

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 16-09-03 09:38

Hej summer

Det er jeg sgu ked af at høre du OGSÅ stopper her.........

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 09:39

Jeg har læst dít indlæg og tænkt over det. Det forandrer desværre ikke noget. Jeg kommer ikke tilbage i nogen form før ram2 er væk!

Bare lige eet eksempel på ram2's chikanerier
citat]

Hej summer. (Nettepost)

Godt at se dig igen. Var det rart med en tænkepause.

Som du skriver i dit tip, så tror du at jeg er jeg på banen inden der gået 5 min. Den holdt nu ikke helt, men da jeg nødig vil skuffe dig, vil jeg lige sige hej til dig, og tillykke med den nye profil. Nettpost - Godt
Du skal lave meget om på dine formuleringer, før du ikke kan genkendes.

Ram
[/citat]

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 10:07

Hej summer
Nå, det var nu ikke for at få de 500, men mere for at "ruske" lidt i dig... og være sikker på, at du så den i din sværm af "ophørsudsalg".

OK! Du har bestemt dig, det kan jeg jo så ikke gøre meget ved, men det er da stadig med vemod, at skulle sige farvel (håber du dukker op igen).

Et lille råd med på vejen... hvis det kan bruges til noget! Lad aldrig folk komme SÅ meget ind under huden på dig, i noget så upersonligt, som et internet-forum. Jeg ved da godt at både dig og ram har været yderst personlige, men udelukkende fordi I begge, mere eller mindre, tillod hinanden at komme "ind under huden". Hvor stor ens tærskel så er, for hvad man kan kapere... ja det er jo individuelt.

Det har været hyggeligt at møde dig her på Kandu... også selv om vi måske ikke altid er enige

Held og lykke "derude" i cyberspace og i dit personlige liv (det mener jeg oprigtigt).

Søren - fra Grenaa