/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalg 10
Fra : summer
Vist : 517 gange
500 point
Dato : 16-09-03 00:06

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-09-03 00:08

Hejsa....

Vil du venligst besvare mit spørgsmål i den tråd jeg lige har oprettet i smalltlka...????
Inden du får den til at forsvinde med dine udsalg

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-03 00:14

Troede du var gået i seng ???

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 00:19

Hej det kan da værer ligemeget hvor mange bruger navne han/hun, har. Jeg trode at kandu var for at få gode råd og
til at give GODE RÅD. Ps. Man kan da godt have flerer bruger navne en til sønnen en til datteren en til far og en til mor.
Så lad dog værer med at hakke på hinanden.Men der er måske også gode råd for det.

Kommentar
Fra : pigelil

Dato : 16-09-03 00:21

Hejsa - kan jeg købe nogle hundrede point ???

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 500 point
Dato : 16-09-03 02:00

Hej Summer m.fl.!

Synd og skam med din beslutning om at forlade Kandu - og endnu mere synd og skam at vælge at forlade Kandu med at bombe pointsystemet sønder og sammen hvilket jeg flere gange har vendt mig imod

Dette beviser bare endnu en gang at pointsystemet er helt til grin

Men til de brugere der ønsker at forlade Kandu:
I KAN DA BARE BLIVE VÆK uden at smække med døren; men det er jo så dejligt nemt fordi her er jo alle anonyme så længe man vil være det og de fleste kommer nok igen bare under en anden profil.

Men Summer med flere ha´det godt og velkommen tilbage under en anden profil

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 16-09-03 07:11

Hej Summer.

der er noget om det du skriver....

mvh 4u2

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 08:08

Hej med jer alle sammen.

Var det ikke en god idé at få afviklet alt det der farvel sjov, så der igen bliver plads til os der har noget at spørge om og måske lidt at byde ind med. OPFORDRING: SE SÅ AT BLIVE FÆRDIG OG LAD OS FÅ FRED.

Sren i Dmkirkebyen Rskilde

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 08:36

Ja det kan du have ret i, det er ret træls at indlægende, kun handler om ?. Se nu at komme med nogle spårgsmål. Nemmelig at give råd og komme med råd. Er det ikke det KANDU. Handler om.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 08:43

Ja det kan du have ret i, det er ret træls at indlægende, kun handler om?. Se nu at komme med nogle spørgsmål. Nemmelig at få råd og komme med råd. Er det ikke det KANDU HANDLER OM.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-09-03 08:57

Morgenstund har guld i mund og guld betyder glæde. Og jeg glæder mig til nogle lærerige spørgsmål/svar jeg kan få glæde af, smalltalk om stort og småt, tips som jeg partout selv må afprøve osv. atter optager boardet.
Laurenzio

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 09:14

Hej igen igen

Det vil jeg også glæde mig til. Det her er squ for

Sren i Rskilde og tak for i dag. Måtte jeres gud være med jer.

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 09:18

Tak for svaret Bjarne_H. Du er en af de brugere som gør et seriøst arbejde på Kandu. Derfor skal du have pointene her.
Jeg kommer ikke tilbage til Kandu i en anden profil, eller genåbner denne. Derfor uddelingen. Jeg har fundet mig længe nok i ram2's svineri og overlader scenen til andre.

mvh fra summer alias alle de navne ram2 påstår jeg opererer under

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-09-03 09:22

Er lige vågnet og ser at der er udsalg.. hvad søren sker..? En lille Kandu.dk krig er vel ved at være slut...

Mikael

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-09-03 09:23

hej alle sammen

se så at blive færdig med jeres "muderkasteri" og lange farvel sjov..... så folk igen kan komme igen med at stille, svare og give gode råd til de andre brugere. det nytter jo ikke at blive ved med at smide mere brænde på bålet.... desuden er det surt at se så mange af de "gamle" kandu brugere forlade stedet her men måske vi ses igen hvem ved held og lykke