/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ophørsudsalg 9
Fra : summer
Vist : 513 gange
500 point
Dato : 16-09-03 00:03

Lige et enkelt mere inden jeg går i seng.

Da jeg har mødt mange sympatiske brugere i denne kategori, fortsætter jeg min uddeling af point.

Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 00:03

nat nat

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-09-03 00:05

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-09-03 00:06

Hejsa ....

Vil du venligst svare på den tråd jeg lige har skrevet i smalltalk...?????
Og iøvrigt på forhåbentligt gensyn

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-09-03 00:12

Hej igen
Det er sku lidt trist at se alle de gamle kandubruger,sådan bare forlader stedet en efter en
jeg tror næsten jeg er den eneste der er tilbage af de gamle kandubruger
Så jeg tror også snart det er på tide at sige farvel fra min side også
men det overvejer jeg lige
Mvh og god nat
Brian

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-03 00:12

nat - sov godt

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 16-09-03 07:13

Hej Summer.

der er noget om det du skriver....

mvh 4u2

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 500 point
Dato : 16-09-03 08:06

Øv, i må ikke gå alle sammen
Venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-09-03 08:28

Sikke dog et oprør at vågene op til Hvis i smutter allesammen ser i jo om der sker noget?
Nå men håber i vender tilbage efter at ha` sovet lidt på det.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 09:17

Heyyyyy! Summer
Hvad fanø... 'det gør du bare ikke!!! Som laurenzio er inde på (undskyld mig) "some fuckin' morning call"
Jeg håber da du har ombestemt dig lidt, efter en god nattesøvn.

Det er i orden at blive sur, gal, tosset osv. men ligefrem at forlade etablissementet, det er da lidt hen a'la at overreagere. Hold en ferie hvis det hele er blevet "for meget".
Alle herinde på Kandu indeholder "noget", det være sig godt og skidt, om vi er runde eller tynde osv. men vi er alle med til at kaste solstråler på livet, hjælpe hinanden... og til tider kaste mudder efter hinanden (mener jeg ikke, at jeg er god til).
Kig på Kandu som en sammenkogt ret (metaforisk). Nogen kan li' karry, andre hader det. Til tider bliver retten for stærk og til andre tider smager den af helvede til. Til andre tider er der for mange kokke, som ødelægger retten (hvis man altså vil være køkkenchef alle sammen)... men det er jo sådan livet er.

Tænk over det en ekstra gang... hold en lille "ferie". eller hvad der nu skal til. Du vil da være et aktiv der er træls, at skulle sige farweller til.
Du er squ ikke så gammel og nedslidt, at du behøver at gå på pension

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-09-03 09:23

Farvel summer.... sommeren er slut og det er blevet efterår.
Hyg dig..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 09:32

Du har også ærlig fortjent point.

Til CLAN: Det kan blive for meget personforfølgelse fra ram2's side og DET stopper aldrig, før jeg bøjer mig i støvet for ham og hans flabede opførsel.

Jeg kommer IKKE tilbage på Kandu så længe ram2 er her.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-09-03 09:38

prøv med en ny profil