/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Ophørsudsalg 8 til e.p.
Fra : summer
Vist : 914 gange
500 point
Dato : 15-09-03 23:54

Da jeg har mødt mange sympatiske brugere i denne kategori, fortsætter jeg min uddeling af point.

Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 23:56

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:58

Værsågod og ha' det godt.