/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Ophørsudsalg 7
Fra : summer
Vist : 612 gange
500 point
Dato : 15-09-03 23:29

Følte nogen sig forbigået??

Da jeg har mødt mange sympatiske brugere i denne kategori, fortsætter jeg min uddeling af point.

Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 23:32

and again, and again and again (Førler mig næsten som gamle Glistrup : "Try and try and try again (kan dog ikke skrive det med Bornholmst accent).

Seriøst forslag: Hvad med at forlange en ordentlig vittighed som krav til pointene - det kunne måske give et lidt sjovere forum ???

Erling

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 23:34

hej summer
giv, men ikke op.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 23:37

du milde summer, hvor mange point har du?
Gad vide om kandu reagerer på dit og uffes farvel... Synes stadig I skulle have gjort det i "kandu", som de jo hævder at de læser....

Kan du ikke blive i NG´en? (fx under hunde eller andet!)

Mvh Christina

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 23:40

os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...os mig...v

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 23:42

Du skal blive under "heste" og fortælle mig om du har redet engang!!! (undres stadig over "læder og levetid" og tænkte på dig så sent som i dag da jeg stod med en drivvåd, snasket lædertøjle i hånden!!!!)

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 23:45

Christina....
Du lyder faktisk meget sød....
Er du single *G*

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 23:46
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 23:46

nej, desværre (eller hva man nu siger!!!)

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:47

Jeg giver skam ikke op. Men Kandu er over and out

mvh
summer og alle de profiler ram2 påstår jeg har

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 23:48

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 23:49

Summer, jeg skal i seng...
Rart at have "mødt" dig (og uffe).

God vind.

Kh Christina

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:52

Christina jeg har været med siden 15.04.2001, så jeg har rigelig point.

e.p. jeg laver lige et spm. til dig også. Vi har jo haft mange gode diskussioner

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 23:55

christina..... tak i lige måde
jubiiiii...... jeg skal også have point *G*