/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Ophørsudsalg 5
Fra : summer
Vist : 486 gange
500 point
Dato : 15-09-03 23:21

Der er rigeligt til alle, så "udsalget" fortsætter.

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 23:21

Du er et kæmpe Fæ

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-09-03 23:22

ses måske i et andet forum hej

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 23:27

Det var s´gu´da utroligt. Hvor pokker har du alle de point fra ? Har du været på hver dag siden 2001 ???

Erling

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 15-09-03 23:28

Summer!
Overreagerer du ikke lige lovlig meget - hvis du mener at Ram2 "mobber" dig, skal du da bare inorere ham.

Vi har da alle lov til at være her og ingen har mere ret end andre.

Du kan kan bare lade være med at lade dig gå på af ham.

Jysch

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 23:29

>lille summer.

Denne forestilling er FOR kedelig og monoton, så du får scenen for dig selv - du keder mig

Hils dk93

Hav det rigtig godt, - håber du finder en lille skare vildfarne får (dem trives du jo bedst med, så kan du jo brilliere med din "viden" som set i DK News), som du kan være hyrde for.

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 23:36

Ja hun flipper da helt ud den nybagte mor FridaFUP
Nu er det en skam hun ikke,kan købe bleer for hendes superpoint.
Ellers så kan jeg da fortælle dig FridaFUP
At jeg sover godt og rolig hver nat.

Til Summer
Nu har du jo valgt denne beslutning om at forlade Kandu
Og som du kan læse andet sted,ja så har Uffe og e.p (den samme person) valgt at følge trop.
Men som sagt kan man jo altid oprette en ny profil
Og det håber jeg da at i begge vil gøre
Men held og lykke fremover
Brian J)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 23:36

Ja hun flipper da helt ud den nybagte mor FridaFUP
Nu er det en skam hun ikke,kan købe bleer for hendes superpoint.
Ellers så kan jeg da fortælle dig FridaFUP
At jeg sover godt og rolig hver nat.

Til Summer
Nu har du jo valgt denne beslutning om at forlade Kandu
Og som du kan læse andet sted,ja så har Uffe og e.p (den samme person) valgt at følge trop.
Men som sagt kan man jo altid oprette en ny profil
Og det håber jeg da at i begge vil gøre
Men held og lykke fremover
Brian

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:40

Så flot et indlæg og så ihærdig en indsats for at svine mig og min hustru til. Det skal selvfølgelig belønnes.
Du kan jo altid give pointene videre til en af dine hengivne.

God vind Kong Ramses af fjerde division

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 23:52

Tak lille summer.

>Brian - rolig det er der taget højde for - altså flere profiler - Læs nu de indlæg, ik?

Ram
O&U (over and out (udenlandsk))

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-10-03 20:07

Jeg kunne ikke lade være med at "betale" 50 point for at se hvorfor summer havde ophørsudsalg - og åbenbart ikke er "buddy" med Ram2.

Men hvorfor gav summer pointene til Ram2, når han ikke bryder sig om ham?

Kandu er sgu et lidt underligt sted.

Jeannie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 20:18

Hej Jeannie

Som salig summer ville have sagt, "Der mere mellem himmel og jord, end så mange andre steder"

Mvh
Ram