/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ophørsudsalg 4
Fra : summer
Vist : 448 gange
500 point
Dato : 15-09-03 22:59

Da jeg erfarer at der er mange sympatiske brugere i Smalltalk, fortsætter jeg også her min uddeling.

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

mvh
summer - alias alle dem som ram2 mener jeg også er

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 23:02

så kan der da snart ikk være flere point tilbage at dele ud af..

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 23:09

>summer - Ja der er mange sympatiske brugere på Kandu, men der er fandme osse mange, der står i kø for at få dine teaterpoint. Jeg synes du er sød, når du er sur.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 23:11

Det er en humoristisk dag

Det er som at gå tur i byen og opleve en millionær gå bananas og kaste 1ooo krone sedler i grams.

Men må da også indrømme, at det faktisk irriterer mig lidt: Ud over det sjove, der faktisk er i at forsøge at hjælpe folk med svar, er der naturligvis også lidt sport i at se, hvor højt på listen man kan komme. Og det virker måske nok lidt skørt at bruge 14 dage med mange - i alt fald forsøgt - seriøse svar, og så 500 points spørgsmålene smides rundt til højre og venstre uden krav til indsats.

Men måske er der bare mig, der ikke helt kan følge det ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-03 23:14

-> Vi er vist nogle stykker

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:15

Ork jo solgård. Jeg har masser point endnu.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-03 23:16

Ups----> Erling
Vi er vist nogle stykker der ikke rigtig kan følge med, men det går ~~~så også stærkt

dabj

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 23:20

Neeejjjj Ans er du ogaå her...