/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Ophørsudsalg 3
Fra : summer
Vist : 470 gange
500 point
Dato : 15-09-03 22:53

Da jeg også her har mødt sympatiske og seriøse brugere, fortsætter jeg uddelingen.

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 23:00

Jeg synes personligt, at Summer er et skvat.
Skriver i sit indlæg, at Ram2 ikke tåler kritik og forlader nu Kandu af selvsamme årsag.(EN BÅTNAKKE AF RANG)

RAM, hvor er du?

Giv mig nu en af dine "svadaer" så Brian og sikkert mange andre kan sove roligt i nat. Vor Herre Bevares.
Tro mig jeg kan sagtens tåle kritik, især af mennesker jeg ikke kender. Desværre opfører I jer som en stor gang "HAPPY FUCKING FAMILY".

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 23:03

Jeg ved ikke rigtigt..... har lige været udsat for ram2 i et spørgsmål om slankekure - jeg må sige, at min oplevelse med ham er så pisse irriterende, at jeg har svært ved at se, hvordan han er kommet undet temaet "religion" - med mindre end der under dit punkt 3 skal stå gudestatus i stedet for konge

Mvh Erling

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 23:05

PS : Øv for din fordeling - kunne godt have brugt lidt til at holde min stolte førsteplads i denne måned - men kan du ikke rigtigt konvertere til Ram fan af den grund....

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-09-03 23:06

fridaflip

ja ja.....hvad du dog ikke gør for at få point, det er dog utroligt

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-03 23:07

> fridaflip

Happy fucking family. Tænk at den udtalelse skulle komme fra dig.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 23:12

Jamen kæreste lille Ans. Er du virkelig stadig i live?????
Læs dog mellem linierne!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:18

Ork erling_l. Der kan sagtens blive lidt til dig

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 23:22

Jo men tak da - men som nævnt - jeg behøver stadivæk ikke at blive ram fan, eller ?????

Mvh Erling

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-09-03 23:25

> fridaflip

Hverken du eller en anden bruger kan tage livet af mig.
Og nej, jeg var ikke på den anden tråd.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:26

Ork nej Erling, kæmp for det du har kært.

mvh
summer + alle de alias ram2 mener jeg også er

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 23:33

Ans
Hvorfor var du så lige inde at kigge???