/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Et farveller 3
Fra : e.p.
Vist : 502 gange
500 point
Dato : 15-09-03 22:10

Med 2 brugere i top10 siger jeg hermed farveller.....
Jeg vil fortsætte til et andet forum hvor man får tilbagemelding fra toppen....

Vil ikke afvise at jeg vender tilbage, meeeen så må de (kandu.dk) sgu tage sig lidt sammen, eller bare fortælle hvorfor de ikke tager sig sammen

mojn

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-09-03 22:17

neeeej nu er du lige blevet alt mulig fint og havde glædet mig til kyndig vejledning

Uffe du kommer tilbage..!

men ha det godt ind til

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-09-03 22:18

Du skulle måske sende dine indlæg til "kandu" istf "smalltalk".. kandu hævder jo, at de læser alt hvad der ryger ind der! (Hvilket jeg ikke tror på, - så ville de have fjernet "spam" som de truede med!!!)

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 22:21

Hej med dig

Et lille farveller skal da også lyde fra mig. Den gang du boede i Sverige, havde vi nogle hyggelige skriverier sammen. Det er ikke blevet så meget i den senere tid.
Hvis man kommer til at begå en lille fejl herinde, kommer der straks nogel og skælder ud. Det kan jeg ikke acceptere, da jeg er et voksent menneske, der taler pænt til og om andre.
Jeg håber du vender tilbage, når du har haft en lille pause.

Derfor vil jeg skrive på gensyn
Frank

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 15-09-03 22:21

God fornøjelse på eksperten, men tror du nu alligevel du kan undværre kandu, ellers kan du jo altid "liste" tilbage under en anden profil, men foreløbig tak for nu.

mvh
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 22:25

Gå gensyn
Jeg kan vel skrue en bruger mere i top10 http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp

hmmm.... ihvertfald top20 *G*

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 15-09-03 22:27

nåede åbenbart ikke lige af få noget med i det forrige, før det blev lukket, så jeg prøver lige her : Hvordan skal "mod 2 brugere i top 10 forstås " ??

Mvh Erling

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 15-09-03 22:29

erling_l
http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp e.p. og uffe29