/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalg 2
Fra : summer
Vist : 396 gange
500 point
Dato : 15-09-03 21:01

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

Kommentar
Fra : msa

Dato : 15-09-03 21:17

Bruger sjældent kandu.dk - synes ikke om hele idéen med point. Jeg er derimod flittig bruger af nyhedsgrupper, hvor man ikke skal kæmpe om af komme med det bedste svar for at få point, eller ha' point nok for at for at få et ordentligt svar. Der er tonen som oftest LANG bedre...!

Kender hverken summer eller ram2, men ram2 må da sidde med en dårlig smag i munden når han i "elektronisk udgave" virker så usympatisk og bedrevidende i flere brugeres øjne... Ellers synes jeg du (ram2) skal tage summers 'ophørsudsalg' som et vink med en vognstang.

NB: Jeg er heller ikke interesseret i dine point..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-09-03 21:26

Hej Summer.
Hvis det er ram2's mening at få dig ud, kan jeg ikke forstå du forsvinder. Så gør du jo hvad han vil have. Kan du ikke bare ignorere ham totalt, som om han slet ikke eksisterer?? Hvis/når der intet grundlag er for hans beskyldninger, så kan du jo bare lade dem sive ind af det ene øje og ud af det andet. Så er han den eneste, der har ærgelser af det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 21:36

Hvorfor denne farce over dit farvel???

Er det ikke bare et forsøg på, at opnå lidt sympati????

Stadig fan af RAM2...

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-09-03 21:50

hej summer.
jeg kender hverken dig eller ram2 men jeg synes det er trist, at så mange efterhånden forlader stedet, fordi de føler sig udsat for chikane af den ene eller anden slags fra andre brugere herinde.
jeg troede det var et sted man hjalp hinanden og ikke et sted hvor det gjaldt om at få flest skræmt væk og sådan virker det lidt for tiden herinde.... desværre

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 21:54

Hej fridaflip.
Hvilken farce taler du om???
Hvis summer går fordi han føler sig forfulgt/generet af ram2, er det ikke uden grund. Jeg har læst ram2' udtalelser om summer. At kandu ikke griber ind, når/hvis de læser alle indlæg, er så trist. De har jo vidst hele tiden, at summer fx. ikke har flere navne her på kandu.
At du er ram2 fan, siger kun noget om dig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 21:58

Jeg syntes personlig at det lyder meget meget mærkelig
At Hr Ram2 bliver ved med at brokke sig over Summers to profiler herinde
Noget som Summer selv,har indrømmet for meget længe siden.

Men derimod har jeg aldrig hørt Ram2 brokke sig over fridaflip og hendes bedre halvdel Pinnochio
Som snyder med point indbyrdes.

HVORFOR

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-09-03 21:59

noget man er gået glip af..?

Nå men tak for nogle gode svar mens du var her da

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 22:14

Tillæg
Rettelse
Jeg skriver Summers to profiler herinde
den skal selfølgelig forstås
Summer har en profil
og hans kone,den anden profil
nemlig Dk93
Så skulle det være sat på plads
Brian

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 22:32

Jernladyen-> Du har ret, jeg har god grund til at stoppe. Man kan sige at ram2 opnår det han vil. Det er der ikke noget at gøre ved. Tak til mange fine indlæg jeg har set fra din side.
mvh
summer - alias alle dem ram2 mener jeg også er.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 22:52

Jeg synes personligt, at Summer er et skvat.
Skriver i sit indlæg, at Ram2 ikke tåler kritik og forlader nu Kandu af selvsamme årsag.(EN BÅTNAKKE AF RANG)

RAM, hvor er du?

Giv mig nu en af dine "svadaer" så Brian og sikkert mange andre kan sove roligt i nat. Vor Herre Bevares.
Tro mig jeg kan sagtens tåle kritik, især af mennesker jeg ikke kender. Desværre opfører I jer som en stor gang "HAPPY FUCKING FAMILY".

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 23:01

>Brian luk lige øjnene op, og læs de indlæg summer og dk93 har skrevet. Det har ikke noget at gøre med at han har indrømmet at der er 2 profilker. Det handler om at summe fylder os - Kandu med løgn. Han og dk93 diskuterer indbyrdes længe efter den fotosag han indrømmede, og påstår stadig hårdnakket at det ikke er sandt at han selv og dk93 fortsat har kørt makkerskab. Har du læst disse tråde / indlæg Brian?????

Om summer forlader Kandu eller ej er mig pisse ligegyldigt, og i hver tilfælde ikke et ønske jeg har givet udtryk for. Med hensyn til Fridaflip og makker, så lyver de sgu da ikke om det, men indrømmer åbenlyst hvordan det hænger sammen.
Og den der jernlady fatter bare ikke en bøjet femøre. Foretag en søgning på summer + dk93, og så læs indlæggene - Kan du så stadig ikke se at summer er patologisk fyldt med løgn, og bare er pisse sur over at være blevet taget med bukserne nede - så glem det.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-03 23:04

Jeg har et tredie standpunkt.
Efter min mening er Summer & Ram2 kandu.dk´s Gøg & Gokke.
De slås ustandselig - men de kan alligevel ikke undvære hinanden.
Så Summer kommer såmænd nok tilbage.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:11

ram2 du er og bliver et usympatisk dumt svin. Skulle en mand og kone ikke have lov at have hver sin bruger. Skulle man som mand og kone ikke benytte sig af det. Du er simpelthen for dum hvis du ikke indser det.
Faktum er, at jeg er en af de få som tør kalde dig det du er.
Men jeg erfarer der er fuld gang i flugten fra Kandu i øjeblikket, så snart har du det hele for dig selv incl. dine åh så hengivne støtter.

fridaflip, der blev du nok skuffet over du ingen point fik. Du får sikkert nogen af din "Konge"

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 23:13

Rellom, der tager du fejl, for en gang skyld. Når jeg er færdig med at dele mine point ud, er det over and out.

mvh
summer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 23:21

>summer.

Jo, mand og kone kan sagtens have hver sin profil fra samme IP adresse, men det du lyver om, drejer sig om at samme mand og kone diskuterer indbyrdes i samme tråde, og bakker hinanden op samt sender små hilsener hvor I indbyrdes bekræfter hvor gode I er, osv osv - du ved udemærket at du er afsløret, og det bringer dit guddommelige vand i kog. Så fortsæt du bare dit teater. De mange du taler om der forlader Kandu.... er det uffe29 og dig selv + dk93 - det kan da ikke kaldes mange, Uffe holder oven i købet en bagdør åben, og har forøvrigt gjort det før.