/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
NETSPIL/SNYD!!!!!!!
Fra : masteraugust0
Vist : 1145 gange
670 point
Dato : 27-01-02 15:18

Hej alle
Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum , men jeg prøver.
Er der nogen herinde der ved om det er muligt at snyde når
man spiller på MSN Zonen , jeg tænker specielt på AOE The conqueror. Grunden til mit spørgsmål er at jeg flere gange har været ude for at mine modstandere opgraderer unaturligt hurtigt.
Obs. Jeg snakker ikke om almindelige snydekoder , men deciderede "hacks"
Jeg accepterer ikke henvisninger til diverse hjemmesider som nogle superbrugere herinde(www.kandu.dk) har for vane at gøre(i håb om billige point !!!! ......jeg nævner ingen navne , men de ligger højt på top ti listen!!)
Jeg ønsker et rigtigt svar!!!!!!!!!

Mvh. Masteraugust

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-01-02 15:21

"masteraugust0" <masteraugust0.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ST48.6658$Eu2.768813@news010.worldonline.dk...
> Jeg accepterer ikke henvisninger til diverse hjemmesider som nogle
> superbrugere herinde(www.kandu.dk) har for vane at gøre(i håb om billige
> point !!!! ......jeg nævner ingen navne , men de ligger højt på top ti
> listen!!)
> Jeg ønsker et rigtigt svar!!!!!!!!!
>
Mon ikke du skal finde den rigtige gruppe for at få et rigtigt svar

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 28-01-02 08:54

Hey,

Jeg ved ikke om det virker, men jeg fandt en trainer til AOE: The Conquerors på dette website:

http://gameguru.box.sk/box.php3?prj=gameguru&gfx=gameguru&srch=age+of+empires

Der var også snydekoder, men jeg går ud fra at den slags ikke virker.

Det jeg har fundet er en .exe fil man skal køre sideløbende med AOE som kan give dig uendelige mængder ressourcer, eller et beløb du selv bestemmer.
Fra info filen:
"Run the game, use ALT-TAB and run the trainer, set your options and Enjoy!"

Som sagt, jeg har ikke prøvet det (har ikke spillet installaret), men det er vel et forsøg værd at afprøve det??

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 28-01-02 19:09

Jeg undersøger det.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 28-01-02 20:35

Hej Harlekin

Desværre det hjalp ikke.
Det virker heller ikke i enkelt player game.
Prøv igen!!!!

Mvh.Masteraugust0

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 28-01-02 23:52

Hej

Denne path til AOE gør nogle handlinger nemmere og hurtigere at udføre--læs hvordan:
Description :
This patch contains numerous bug fixes & play balance changes. Some of the fixes are not listed here.

Play Balance & Adjustments

Open ground is always green on the minimap, even on snow or sand terrain.
Black Forest no longer turns up if you select Random Map or Land Random.
Farms can be queued to 40.
Fish traps now provide food at a faster rate, about equal to shore fish.
All archery range units (except hand-cannoneers) now do +1 additional damage to spearman-line units.
Camels are now as quick to train as spearmen.
Viking Berserks now move as fast as pikemen.
Celtic Woad Raiders now move faster (they run faster than Eagle Warriors who lack Squires).
Bombard Cannons do +80 additional damage to buildings.
New Multiplayer-only map type "Blind Random". This selects randomly between a number of different map types, and you are not told what kind of map you are playing on.
Aztecs now get free Loom
Castles now take 200 build points to construct instead of 150.
Franks now have the Halberd technology.
Chinese start with 50 less food than before (for a total of -200 food)
Bombard Towers now do piercing damage instead of normal damage (the major effect is vs. rams).
Byzantines get free Town Watch
Training time for Teutonic Knights, Longboats, Tarkans, and Samurai is significantly reduced.
Spanish hand-cannoneer and bombard cannons now get a 15% faster fire rate. Fire rate for conquistadors and elite conquistadors is also improved.
Cav archers now have equal range to heavy cav archers.
Goth infantry now gets its full cost discount in Feudal Age.
Japanese infantry now gets its full attack speed bonus in Feudal Age.

Hvis du mener det er noget i den stil, så kan du Downloade stien her:
http://www.megagames.com/news/show.cgi?&idtype=patches&database=154§ion=downloads&

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 29-01-02 19:27

Hej
Nej desværre!!!!
Den patch du henviser til er man nødt til at have ellers kan man ikke spille på nettet , d.v.s. den har alle.

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 29-01-02 20:19

Haha ----undskyld,-men Tak så blev jeg da det klogere

MH

Vestergade

Kommentar
Fra : Dr_Bjaelken

Dato : 12-03-02 19:03

Prøv den her http://www.gamecopyworld.com/ side jeg ved ik om det viker men prøv!!

MV

Dr_Bjaelken

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 18-03-02 19:08

Hej Dr_Bjaelken

Hvad er det for noget du henviser til????
Jeg kan intet finde på siden som har med mit spørgsmål at gøre!!!!!
Er jeg blevet blind ????? )

Mvh. Masteraugust

Kommentar
Fra : Tumlehund

Dato : 18-06-02 16:45

master... har du fået svar på dit spørgsmål? (der er jo gået et par måneder)

Kommentar
Fra : Netrom_dk

Dato : 01-07-02 13:35

Jeg tror ikke man kan finde ret mange online spil, uden der er nogen der har fundet en vej uden om reglerne.
Selv har jeg spillet meget Diablo, og der lå ens characters på blizzards egen server, hvilket også udelukkede snyd i et par år, men til sidst var der nogle der hackede sig ind.
Den eneste udvej er nok betalings spil, men hvor fedt er det.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 670 point
Dato : 15-07-02 15:40

Hej MasterAugustus,

Jeg ved ikke om du har fundet en løsning til det eller er interesseret i det længere...

men på denne side er der nogle "hack's" til MSN Zone, men hvor vidt de virker er en anden side af sagen, jeg ka’ desværre ikke svare på om de gør, da jeg ikke selv har brugt dem...
http://www.geocities.com/zoner_x/hacks.html
Men såvidt jeg har forstået på en, så skulle det være muligt at gøre en del ting med "Grail2"...

Men alt i alt vil jeg ikke tilråde dig at gøre brug af det eller nogen andre hack's selvom de siger at funker... med mindre du er absolut sikker på hvad du gør, og er ret go' til at sløre dig selv...

ellers har de været nogle yderst erfarne hackere der har ekspertisen til det og har prøvet det mange gange... ellers sidder de nok og rusker i tremmerne...

hvis overstående program ikke virker… skal du selv lave et program der ka’ gøre det… det kræver for det første kendskab til selve spillet (helst kildekoden)… hvis du skal ind og lave nogle ændringer du ka’ snyde med…

for det andet skal du i gennem selve Microsoft’s sikkerheds system… det lede efter backdoors eller andre lignede sikkerheds huller som de evt. ikke ved eksistere… eller kører port scanning for at se om der er nogle åbne porte, du ka’ komme igennem…
men husk på det vil blive registreret…

dvs. du ska’ også sløre dig… det ka’ du bl.a. gøre vha. proxies… med disse ka’ også spores tilbage… om end ikke så nemt som hvis du ikke bruger dem…

nu ved jeg ikke lige om koden der ligger på MS Zone er den samme som i selve spillet… men det går jeg ret stærkt udfra den er… der imod ka’ der være nogle forskelle med server enginen til spillet…

men det vil kræve en gennemanalysering af spillet og dets kode… helst også den fra serveren…

men alt i alt… så ka’ du være heldig at der er fejl (backdoors) i selve spillet… der er nogle der bruger oceaner af tid med at spille disse spil… uden egentlig spille i den forstand… de sidder bare og fyrer en masse kommandoer af, for at teste om der skulle eksistere nogle af disse fejl… som ka’ bruges til snydekoder…

så den nok mest sikre løsning på det her er en ”taste sig frem” løsning… ellers prøv at spørge dem du spiller imod… som du har en anelse om snyder… det ku’ jo være de ville hjælpe…

idet jeg ikke vil anbefale dig at hacke… med mindre du har styr på det... og vil ta' de risici der følger med...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Tumlehund

Dato : 17-07-02 09:59

Tillykke med de let tjente point! Egentlig utroligt, når der bliver spurgt i øst og svaret i vest... Nå, men masteraugust0 har jo åbenbart ment at svaret var OK... ROFL!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-07-02 10:47

Hej Tumlehund,

det går jeg da ud fra... selv om jeg synes det er underligt han ikke har svaret...

men hva' mener du med spurgt i øst og svaret i vest?

mvh.

Strarup