/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Perle Mønstre
Fra : Nullemus
Vist : 1035 gange
50 point
Dato : 15-09-03 20:28

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe Stenbodens perle mønstre online?
Jeg søger alt inden for perle broderi...

Hvis nogen gerne vil sælge mønstre, er jeg også interesseret...

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-09-03 22:19

Du kan prøve www,husets-hobby.dk
Jeg ved ikke om man kan betale over nettet, men man kan godt bestille dem
Ps. Det er ikke et link, du skal skrive adressen.
Jes

Accepteret svar
Fra : stormfeldt

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-03 22:31

Hej Nullermus

Her er et par steder. http://www.jm-perlen.dk/oversigt2002-EP.html

http://www.leg-hobby.dk/catalog/product_info.php?products_id=414

Disse er så vidt jeg kan se hjemmelavede. http://www.htss.dk/perleopskrifter.htm

Hilsen Stormfeldt

Godkendelse af svar
Fra : Nullemus

Dato : 22-09-03 14:43

Tak for svaret stormfeldt.

Kommentar
Fra : Nuser2

Dato : 07-10-04 15:20

Hej Nullemus
Jeg har gode erfaringer med at købe hos jm-perlen.dk eller
dorthes-hobbystue.dk/. De er begge søde til at hjælpe
Med venlig hilsen
Nuser2

Kommentar
Fra : margitmunk

Dato : 12-02-05 19:41

Jeg er glad for at handle med jm.perlen Vi får en god behandling.ellers er der også Leg og hobby
hilsen Margit

Kommentar
Fra : kataja

Dato : 11-05-05 08:30

hej er der nogen der ved hvor man kan koebe stenbodens eller jm perle moenstre i odense

Kommentar
Fra : margitmunk

Dato : 14-05-05 15:10

Nej ikke i Odense men på Sjælland. Ølstykke.

Kommentar
Fra : Aichaodense

Dato : 27-04-07 15:43

i odense er der kommet en forholdsvis ny hobby forretning på fåborgvej eller også ligger der en i tarup