/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problemer med GeForce2 MX400
Fra : Tri
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 15-09-03 19:49

MCM2 hakker meget når jeg spiller!
Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre for at få det til at stoppe?
Jeg har prøvet at ændre indstillinger i spillet, men det hjælper ikke noget!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 16-09-03 23:27

prøv at sætte opløsningen ned til 640x480 og sæt detaljerne ned til et minimun i spillet du får en elendig billed kvalitet men det er desvære det eneste du kan gøre spilene idag er løbet fra gf2 mx400.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 17-09-03 22:21

Jamen, så køber jeg da bare et nyt grafikkort!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 18-09-03 21:25

nu behøver du jo ikke lige at gå ud og købe et 9800pro kort det skal være et kompromi mellem den hastighed din computer har og hvor stor et kort du skal investere i det hjælper jo ikke ret meget at sætte det største grafikkort på markedet hvis man har en computer med en 700mz processor nu ved jeg ikke hvor stor din computer er men jeg kan godt stå inde for gf ti 4200 evt 4400 de kan trække alle spil uden hakken bare sådan lige for at anskueliggøre forskelen havde jeg et kort som dit hvor jeg fik en score på 3dmark 01 på 3900 point efter skift til mit ti 4200 har jeg en score på 9700 uden der er ændret andet på computeren.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 20-09-03 15:40

Jeg har ikke tænkt mig at købe et 9800Pro eller noget den retning! Jeg har tænkt mere i retning af GeForce4 440 eller noget i den retning!

Jeg har aldrig brugt 3dmark eller noget andet prg. i samme stil, da det aldrig har været noget jeg har haft brug for!

Accepteret svar
Fra : phg1

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-03 12:44

lad mig give dig et godt råd hvis du spiller meget så lad være med at købe mx kort det kort du tænker på at købe er bare en opgraderet version af det du har i forvejen som jeg sagde køb et ti 4200 kort istedet så er det slut med hakken i spil.prøv at kikke på www.edbpriser.dk et ti 4200 er faldet meget i pris siden fx kortene kom.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 21-09-03 18:32

Jeg vil kikke på edbpriser.dk!
Tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : Tri